بهترین مودم فیبر نوری دوبانده در سال 1401

بهترین مودم فیبر نوری دوبانده در سال 1401

تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت است و شرکت‌های مختلف که در حوزه تولید تجهیزات اکتیو فعالیت می‌کنند دائماً در تلاش هستند تا بتوانند مودم‌های فیبر نوری با کیفیت بالا تولید کنند. یکی از برندهای معتبر که در حوزه تولید مودم فیبر نوری فعالیت می‌کند هواوی می‌باشد که تا به امروز ثابت کرده بالاترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه می‌دهد و محصولاتی با قیمت مناسب به بازار عرضه می‌کند. در این مقاله قصد بر این است که به بررسی بهترین مودم فیبر نوری دوبانده در سال 1401 که توسط شرکت هواوی تولید گردیده بپردازیم. در واقع اطلاعاتی در مورد مزایای این مودم نسبت به مودم تک بانده نیز در اختیار کاربران قرار داده خواهد شود. از سوی دیگر 3 نمونه از بهترین مودم های فیبر نوری دو بانده به کاربران معرفی می گردد که می‌تواند در خرید بهترین مودم فیبر نوری دوبانده در سال 1401 تاثیر مستقیم بگذارد.

مزایا مودم فیبر نوری دوبانده نسبت به تک بانده

مودم های فیبر نوری دو بانده دارای مزایای منحصر به فردی نسبت به مودم فیبر نوری تک بانده هستند. در واقع مودم‌های دو بانده از دو فرکانس ۲.۴ و ۵ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کنند. از سوی دیگر در باند ۵ گیگاهرتز سرعت وایرلس بسیار بالا می‌باشد. میزان سرعت به گونه‌ای است که کاربر می‌تواند سرعت آن را با سرعت کابل شبکه مقایسه کند. در ادامه باید پهنای باند اشاره کرد زیرا پهنای باند مودم‌های دوبانده تقریباً دو برابر بیش‌تر از مودم‌های تک‌بانده می‌باشد. در ادامه بهتر است به این نکته اشاره کرد که مودم‌های دو بانده اتصالات پایدار و امن‌تری را برای کاربر فراهم می‌کند.

معرفی بهترین مودم فیبر نوری دوبانده در سال 1401

آیا به دنبال بهترین مودم فیبر نوری دوبانده در سال ۱۴۰۱ هستید؟ توجه داشته باشید این روزها بسیاری از افراد به دنبال بهترین نوع مودم هستند تا از سرعت اینترنت لذت ببرند. به همین دلیل ما تصمیم گرفته‌ایم در این مقاله 3 نمونه از بهترین مودم‌ فیبر نوری هواوی که دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشند و از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند را به شما معرفی کنیم. البته هر کدام از این مودم‌ها را به صورت مجزا مورد بررسی قرار خواهیم داد. در ادامه مقاله شما  به طور کامل با مشخصات فنی، مزایا، معایب و غیره مودم‌هایی همچون (مودم فیبر نوری دوبانده هوآوی HS8546V5، مودم فیبر نوری دوبانده هوآوی مدل HG8245Q و مودم فیبر نوری دوبانده هوآوی EG8145X6) آشنا می‌شوید. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات کامل در مورد سه مودم ذکر شده پاراگراف‌های بعد را با دقت بالا مطالعه نمایید.

بهترین مودم فیبر نوری دوبانده در سال 1401

مودم فیبر نوری دوبانده هوآوی HS8546V5

تصویری که در قسمت زیر قرار دارد مربوط به مودم فیبر نوری دوبانده هوآوی HS8546V5 می‌باشد. همانطور که از نام این مودم مشخص است، این مودم دوبانده می باشد، و دوبانده بودن به این معناست که این مودم از دو فرکانس 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند در نتیجه هر کاربر باید از سرعت هر دو باند این مودم مطلع شود. شایان ذکر است بدانید سرعت مودم فیبر نوری دوبانده هوآوی HS8546V5 در باند 2.4 گیگاهرتز 300 مگابیت بر ثانیه و در باند 5 گیگاهرتز 867 مگابیت بر ثانیه است. از سوی دیگر این مودم دارای ۴ پورت گیگابیت می‌باشد.

در ادامه به سراغ آنتن‌های موجود بر روی این مودم می‌رویم. مودم فیبر نوری دوبانده هوآوی HS8546V5 از دو آنتن با قدرت 5dBi برخوردار می‌باشد که می‌تواند فضای مورد نظر را پوشش دهد. لازم به ذکر است بدانید که در این مودم یک پورت تلفن و یک پورت USB قرار دارد که کاربر می‌تواند اطلاعات مورد نظر خود را با استفاده از آن برای افرادی که به مودم متصل هستند به اشتراک بگذارد. این مدل در کنار تمام ویژگی های منحصر به فردی که دارد از قیمت مناسبی هم برخوردار است.

مودم فیبر نوری دوبانده هوآوی مدل HG8245Q

در این قسمت از مقاله قصد داریم اطلاعاتی را در مورد مودم فیبر نوری دوبانده هوآوی مدل HG8245Q در اختیار شما قرار دهیم. در گام اول بهتر است بدانید این مودم دارای چهار عدد پورت گیگ است. بهتر است ذکر کنیم که آنتن این مودم داخلی است و قدرت آنتن دهی آن 2dBi می‌باشد. همانطور که می‌دانید این مودم یک مودم دوبانده است و از فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و فرکانس ۵ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند. سرعت وایرلس این مودم در فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز حدود به ۴۵۰ مگابیت بر ثانیه و در باند ۵ گیگاهرتز حدود به ۱۳۰۰ مگابیت بر ثانیه می‌باشد که سرعت قابل‌ توجهی محسوب می‌شود و هر شخص را مجاب می‌کند که برای خرید این مودم اقدام کند.

این نکته مهم را در نظر داشته باشید که بر روی این مودم دو عدد پورت تلفن و دو عدد پورت USB تعبیه شده است در نتیجه هر کاربر می‌تواند به راحتی اطلاعات مورد نظر خود را بین افرادی که به مودم متصل شده‌اند شیر کند.

مودم فیبر نوری دوبانده هوآوی EG8145X6 (وای فای 6)

آخرین مودم که قصد داریم در مقاله بهترین مودم فیبر نوری دوبانده در سال 1401 مورد بررسی قرار دهیم مودم فیبر نوری دوبانده هوآوی EG8145X6 (وای فای 6) می‌باشد که تصویر آن در قسمت زیر قرار داده شده است. این مودم هم مانند دو مودم قبل از 4 عدد پورت شبکه برخوردار است که سرعت پورت آن از نوع گیگابیت می‌باشد. از سوی دیگر از دو عدد پورت تلفن برخوردار است و دارای دو عدد پورت USB می‌باشد. با وجود پورت USB این امکان در اختیار کاربر قرار داده می‌شود تا اطلاعات مورد نظر خود را بین تمام کاربرانی که به مودم متصل شده‌اند شیر کند. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید این مودم دارای دو عدد آنتن خارجی است. در واقع شرکت هواوی این مودم را به آنتن‌هایی با قدرت 5dBi مجهز کرده است که می‌تواند فضای مورد نظر شما را پوشش دهد.

در ادامه باید به قابلیت مدیریت هوشمند ترافیک داده یا همان تکنولوژی وای فای 6 اشاره کنیم که در این مودم وجود دارد. سرعت وایرلس برای اکثر کاربران از اهمیت زیادی برخوردار است. به همین دلیل قصد داریم میزان سرعت وایرلس این مودم را مورد بررسی قرار دهیم. مودم دوبانده در فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز سرعتی حدود به ۵۷۴ مگابیت بر ثانیه را به کاربر ارائه می‌دهد از سوی دیگر میزان سرعت وایرلس این مودم در باند ۵ گیگاهرتز حدود 2402 مگابیت بر ثانیه است که یک سرعت منحصر به فرد و فوق العاده تلقی می‌شود.

بهترین مودم فیبر نوری دوبانده در سال 1401

نتیجه گیری

تمامی افراد که این مقاله را مطالعه کردند مطمئناً در حال حاضر اطلاعات کاملی نسبت بهترین مودم فیبر نوری دوبانده در سال ۱۴۰۱ در اختیار دارند. زیرا در این مقاله مزایای مودم فیبر نوری دوبانده نسبت به مودم فیبر نوری تک‌بانده مورد بررسی قرار گرفته است. در حال حاضر افرادی که محتویات موجود در این مقاله را مطالعه کردند از مزایای مودم فیبر نوری دوبانده به طورکامل مطلع هستند. از سوی دیگر در ادامه مقاله 3 نمونه از بهترین مودم‌های فیبر نوری دوبانده هواوی معرفی شده است. در ثانی اطلاعات کاملی نسبت به مشخصات فنی هرکدام از مودم‌ها در اختیار کاربران قرار دادیم. در نهایت پشنهاد می‌شود کاربرانی که قصد دارند برای خرید بهترین مودم فیبر نوری دوبانده در سال ۱۴۰۱ اقدام کنند یکی از مودم‌های مندرج در این مقاله را خریداری نمایند.

 

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین مودم فیبر نوری دوبانده در سال 1401

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *