چطور یک صندلی اداری مناسب انتخاب کنیم؟

چطور یک صندلی اداری مناسب انتخاب کنیم؟

همیشه انتخاب صندلی اداری و یا میز مدیریت می‌تواند برای همه ما کار بسیار سختی باشد. چرا که معمولا بیشتر صندلی‌های اداری به مرور زمان کیفیت خودشان را از دست داده و مجبور به خرید مدل‌های جدیدتر می‌شویم. از آنجایی که مصارف صندلی اداری با خانگی کاملا متفاوت است باید حتما بهترین نوع آن انتخاب گردد. چرا که ما ساعات کاری بیشتری را روی صندلی اداری سپری می‌کنیم و به همین دلیل باید محصولی خریداری کنیم که از کیفیت بسیار بالا برخوردار باشد و سلامت جسم ما را به خطر نیندازد. از طرفی دیگر، به خاطر این که چرخ‌های صندلی اداری دائما روی زمین و در سطح سخت قرار دارد، باید مقاومت بسیار بالایی داشته باشد. اما سوال اصلی اینجاست که چه مواردی در انتخاب صندلی اداری اهمیت بسزایی دارند؟

اولین چیزی که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید، بحث راحتی در صندلی اداری است. همان‌طور که در بالا اشاره کردیم، شما قرار است ساعات زیادی را روی صندلی اداری نشسته و مشغول کار شوید. اگر این صندلی راحتی لازم را برایتان فراهم نکند، هرگز قادر نخواهید بود تمرکز لازم برای انجام امور اداری را داشته باشید. چرا که سفت بودن صندلی و یا زاویه نامناسب آن، باعث خواهد شد تا در درازمدت و پس از ساعاتی کار کردن، احساس خستگی کرده و یا دچار درد عضلانی شوید. در نتیجه پیشنهادی که می‌کنیم این است که حتما راحتی را اولین معیار انتخاب صندلی اداری قرار بدهید و پس از این مورد مهم، به موارد فرعی دیگر مانند زیبایی ظاهری، برند بودن محصول و… توجه کنید.

 

زیبایی و مقاومت صندلی اداری را قبل از خرید بسنجید

داشتن پایه چرخ‌دار مقاوم و بسیار باکیفیت یکی دیگر از مواردیست که هنگام خرید صندلی اداری باید به آن توجه کنید. یعنی شما حتی اگر بهترین میز مدیریت را هم داشته باشید ولی صندلی اداری‌تان پایه چرخ‌دار مقاومی نداشته باشد، پس از چند ماه سریعا دچار مشکل خواهید شد. چرا که چرخ‌های آن یا حالت چرخشی خودشان را از دست داده و به راحتی جابه‌جا نخواهند شد و یا پایه‌اش سریعا شکسته و دیگر هیچ استفاده‌ای برایتان نخواهند داشت. به همین دلیل، هنگام انتخاب صندلی اداری خوب، حتما به کیفیت بالای پایه چرخ‌دار آن هم توجه کنید. مثلا اگر از میان دو صندلی اداری قیمت یکی از آن‌ها به خاطر پایه چرخ‌دار باکیفیت و بادوام گران‌تر بود، بدون شک همان محصول را انتخاب کنید.

رویه و یا پارچه‌ی باکیفیت هم یکی دیگر از موارد مهمیست که باید هنگام خرید صندلی اداری، به آن توجه کنید. تصور کنید شما یک میز مدیریت بسیار زیبا خریده‌اید اما صندلی اداری‌تان هیچ سنخیتی از لحاظ ظاهری با میزتان ندارد. از طرفی دیگر پارچه‌ی صندلی‌تان بسیار بی‌کیفت بوده و به مرور زمان رنگ و استحکام اولیه خود را از دست می‌دهد. این موضوع می‌تواند برای اداره و یا دفتر کاری‌تان بسیار وجهه بدی داشته باشد. شاید هنگام خرید صندلی کاری خانگی بتوانیم فقط سلیقه‌ی خودمان را لحاظ کنیم. اما این موضوع در بحث خرید صندلی اداری کاملا متفاوت خواهد بود. چرا که شما باید محیط کاری را در نظر بگیرید و بر اساس آن صندلی اداری را انتخاب کنید که پوشش بسیار عالی و در خور محیط کاری داشته باشد.

برای مثال، برخی از صندلی‌های اداری دارای پوشش چرمی هستند که هم دوام بسیار بالایی دارد و هم ظاهر آن بسیار جذاب است. برخی دیگر ممکن است از نوع پارچه‌های ضد تعریق بسیار باکیفیت ساخته شده باشند که مناسب استفاده‌های طولانی‌مدت، از صندلی اداری باشند. گاهی اوقات ممکن است همین موضوع به ظاهر کم را دست کم بگیرید و به خاطر قیمت بالایی که یک صندلی اداری به خاطر دوخت پارچه بسیار باکیفیتش دارد را رد کنید. این موضوع می‌تواند موجب شود که با انتخاب یک صندلی اداری که از پارچه‌ی بی‌کیفیت دوخته شده است، تا مدت‌ها اذیت شوید. در نتیجه، چنین می‌توان گفت که پارچه باکیفیت ارزش صرف هزینه‌ی بیشتر را دارد.

چطور یک صندلی اداری مناسب انتخاب کنیم؟

تناسب کیفیت محصولات و قیمت

خرید از فروشگاه‌های معتبر که قیمت‌های مشخص و معلومی دارند، می‌تواند مهم‌ترین مطلب در خرید صندلی اداری باشد. برخی از فروشگاه‌ها ممکن است با قیمت‌های بسیار کم شما را برای خرید محصولاتشان وسوسه کنند. متاسفانه این فروشگاه‌ها با تعمیر و تودوزی صندلی‌های قدیمی و کهنه و افزودن کاور پلاستیکی سعی در فروش محصولی بی‌کیفیت به شما خواهند داشت. به همین دلیل، قیمت‌هایی که به شما پیشنهاد می‌دهند کمتر از محصولات باکیفیت بازار است. اما اگر از یک فروشگاه معتبر مانند ایرانیان چوب خریداری کنید، هم کیفیت محصولاتی که خرید کرده‌اید تضمین خواهد شد و هم تمام کالاهای این فروشگاه دارای ضمانت‌نامه معتبر هستند.

شما با خرید صندلی اداری از ایرانیان چوب، می‌تواند خیالتان از بابت کیفیت کالاها کاملا راحت باشد. چرا که می‌توانید تحت شرایط خاصی حتی محصول را به خود فروشگاه ارجاع کنید. این یکی از ارزنده‌ترین خدماتیست که هر فروشگاهی آن را به مشتریانش ارائه نمی‌دهد. به خاطر این که هدف اکثر فروشگاه‌ها فقط فروش بیشتر محصولات تحت هر شرایطی بوده اما اولویت اول ایرانیان چوب، جلب رضایت مشتریانش است. چرا که با رضایت بیشتر مشتریان افراد بیشتری محصولات ایران چوب را به یکدیگر تبلیغ کرده و این یک امتیاز مثبت برای فروشگاه‌های بزرگ نظیر ایرانیان چوب است.

شفافیت قیمت مبلمان اداری در ایرانیان چوب

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های فروشگاه‌هایی که اصولی کار می‌کنند، مشخص بودن قیمت محصولات است. برای مثال برای خرید صندلی اداری و یا میز مدیریت، اگر به وب‌سایت ایرانیان چوب مراجعه کنید، در آنجا قیمت تمام محصولات را مشاهده خواهید کرد. این در حالیست که برخی فروشگاه‌ها ممکن است صرفا برای قیمت‌گذاری‌های دلبخواهی هرگز قیمت محصولاتشان را درج نکنند. با این کار شما به محض پرسیدن قیمت محصولی، پاسخی را خواهید شنید که مطابق میل فروشنده است. اما این در حالیست که قیمت‌ تمام محصولات در فروشگاه اینترنتی ایرانیان چوب به وضوح مشخص است.

مشخص بودن قیمت محصولات در فروشگاه ایرانیان چوب باعث می‌گردد تا شما حق انتخاب بیشتری داشته و راحت‌تر تصمیم نهایی‌تان را بگیرید. چرا که می‌توانید از میان محصولات متعدد، گزینه‌هایی که مناسب بودجه‌تان است را انتخاب کنید. سپس بر حسب نیاز و یا سلیقه‌تان می‌توانید گزینه‌ای که قیمتش برای شما مناسب است را مشاهده کرده و سپس اقدام به خرید آن بکنید. علاوه بر آن، تنوع محصولات در این فروشگاه بسیار زیاد بوده و می‌توانید محصولات مورد علاقه‌تان را در این فروشگاه اینترنتی به راحتی پیدا کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چطور یک صندلی اداری مناسب انتخاب کنیم؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *