مشخصات کلیدی گوشی POCO M4 Pro 5G فاش شد

مشخصات کلیدی گوشی POCO M4 Pro 5G فاش شد

POCO گوشی‌های هوشمند با قیمت مناسب را روانه بازار کرده است و سری M جدید این شرکت محبوب شده است. این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه گوشی هوشمند POCO M4 Pro 5G است که چند بار به صورت آنلاین ظاهر شده است.

اکنون، POCO M4 Pro 5G آینده در پلتفرم بنچمارک Geekbench مشاهده شده است که برخی از جزئیات کلیدی دستگاه، از جمله پردازنده و ظرفیت حافظه آن را فاش می‌کند.

لیست Geekbench نشان می‌دهد که این تلفن دارای شماره مدل «21091116AC» است که در آن «C» به دستگاه چینی اشاره دارد. این نشان می دهد که عرضه این گوشی در چین می تواند خیلی زود اتفاق بیفتد.

همچنین فاش می‌کند که این گوشی هوشمند مجهز به MT6833P است که احتمالاً چیپست مدیاتک Dimensity 810 است. با این حال، برخی گزارش ها نشان می دهد که این پردازنده Dimensity 700 است. علاوه بر این، دستگاه دارای 8 گیگابایت رم خواهد بود، اما ما انتظار داریم چند نوع حافظه دیگر نیز عرضه شود. در تست های بنچمارک، این دستگاه در تست های تک هسته ای و چند هسته ای به ترتیب موفق به کسب امتیاز 603 و 1779 شده است.

در مورد بخش نرم افزار، تایید شده است که این گوشی از سیستم عامل اندروید 11 خارج از جعبه با پوسته رابط کاربری سفارشی MIUI خود شرکت با POCO Launcher استفاده می کند.

POCO M4 Pro 4G اخیراً در FCC مشاهده شد که نشان داد همراه با اتصال 5G NR، این تلفن از GSM، WCDMA، LTE، Wi-Fi 5GHZ، بلوتوث، NFC، GNSS و FM نیز پشتیبانی خواهد کرد.

گزارش های قبلی حاکی از آن بود که این گوشی هوشمند از فناوری شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند. اگر سوابق این شرکت نشانه‌ای باشد، احتمالاً این گوشی نسخه جدیدی از گوشی هوشمند Redmi خواهد بود.

در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات کامل، انواع حافظه، قیمت و اطلاعات در دسترس بودن گوشی وجود ندارد. با این حال، ما انتظار داریم POCO M4 Pro 5G به زودی در بازار چین و به دنبال آن در هند و سایر مناطق عرضه شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعات جدید از گوشی Poco C61

نظرات در مورد : مشخصات کلیدی گوشی POCO M4 Pro 5G فاش شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *