مشخصات کلیدی اکشن کم Hero11 Black گوپرو لو رفت

مشخصات کلیدی اکشن کم Hero11 Black گوپرو لو رفت

قبلاً در مورد برنامه ریزی GoPro جهت معرفی دوربین اکشن کم جدید Hero11 Black گزارش داده ایم. اکنون، گزارش جدیدی جدول زمانی معرفی و همچنین برخی از مشخصات کلیدی آن را فاش کرده است.

همین چند روز قبل، گزارشی از لو رفتن طراحی دوربین اکشن پرچمدار نسل بعدی این سازنده دوربین آمریکایی Hero11 Black داده بودیم. در حال حاضر، یک گزارش جدید فاش کرده است که GoPro Hero11 Black دارای یک سنسور CMOS جدید بوده که در مقایسه با نسل قبلی خود، میدان دید وسیع تری (FOV) ارائه می دهد. این سنسور تصویر جدید در اکشن کم آینده دارای وضوح 27 مگاپیکسلی است که نسبت به سنسور 23.6 مگاپیکسلی در آخرین نسل Hero10 ارتقا یافته است.

علاوه بر این، طبق گزارشات، دوربین جدید به شما امکان می‌دهد از صفحه نمایش 24.7 مگاپیکسلی عکس بگیرید، که پیشرفت دیگری نسبت به تصاویر 19 مگاپیکسلی Hero10 است. برای فیلمبرداری، گزارش ادعا می کند که Hero11 Black می تواند با رزولوشن 5.3K با سرعت 60 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند. ظاهراً همچنین قادر به ضبط ویدیوهای 4K با سرعت 120 فریم بر ثانیه نیز خواهد بود. قابل ذکر است، دوربین اکشن جدید با تثبیت‌کننده تصویر بهبود یافته HyperSmooth 5.0 نیز عرضه می‌شود.

در جلو، دستگاه دارای یک صفحه نمایش 1.4 اینچی شبیه به نسل گذشته است، در حالی که در عقب دارای یک صفحه نمایش لمسی 2.27 اینچی خواهد بود. گفته می شود که GoPro Hero11 Black از همان باتری 1720 میلی آمپر ساعتی نیرو می گیرد و همچنین دارای همان طراحی ضد آب است که می تواند تا عمق 10 متری زیر آب را مقاومت داشته باشد. انتظار می‌رود مدل Hero11 Black دارای همان پردازنده GP2 باشد، اگرچه انتظار می‌رود برخی از پیشرفت‌ها در بخش نرم‌افزاری صورت گیرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نگاهی بر آینده ی شرکت GoPro

نظرات در مورد : مشخصات کلیدی اکشن کم Hero11 Black گوپرو لو رفت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *