هدفون آیکیو TWS Air Pro در راه است

هدفون آیکیو TWS Air Pro در راه است

سازنده گوشی های هوشمند چینی iQOO قرار است سری گوشی iQOO Neo 8 را در 23 می معرفی کند. افشای اخیر نشان می دهد که این شرکت iQOO Pad را نیز در همان روز معرفی خواهد کرد. یک تیزر جدید توسط این شرکت تأیید می کند که برند همچنین اولین هدفون بی سیم را با قابلیت حذف نویز در 23 می رونمایی می کند.

بر اساس پوستر تبلیغاتی، هدفون جدید با نام iQOO TWS Air Pro شناخته می شوند. از رندرهای رسمی ایربادز به اشتراک گذاشته شده، این هدفون دارای طراحی مشابه با هدفون iQOO Air TWS است که در اکتبر سال گذشته عرضه شد. این بدان معنی است که از طراحی نیمه داخل گوش استفاده کرده که با آنچه در اکثر هدفون های حذف نویز شاهد هستیم، طراحی متفاوتی دارد.

هدفون‌های حذف نویز به توانایی فیزیکی گوشی ها برای جلوگیری از ورود صداهای محیطی به کانال گوش وابسته هستند. بنابراین، از آنجایی که هدفون‌هایی که از طراحی نیمه داخل گوش استفاده می‌کنند، نمی‌توانند به درستی گوش‌ها را بپوشانند، قابلیت کاهش نویز این هدفون‌ها به اندازه هدفون‌های داخل گوش کارآمد نیست.

هدفون آیکیو TWS Air Pro در راه است

با این حال، هدفون های نیمه در گوش مزیت خود را دارند و یک مزیت آن این است که فشار کمتری به کانال گوش وارد می کنند. ما شخصاً زمانی که برای مدت طولانی از هدفون داخل گوشی استفاده می کنیم، برای ما جذابیتی ندارد. در حالی که نیمه داخل گوش ممکن است فشار کمتری به کانال گوش وارد کند، اما از آنجایی که هیچ گوشی سیلیکونی در نوک آن وجود ندارد، باعث ایجاد ناراحتی نیز می شود.

iQOO هنوز فناوری لغو نویز موجود در ایربادهای iQOO TWS Air Pro را فاش نکرد. در اخباری مرتبط iQOO به تازگی برخی از مشخصات کلیدی سری Neo 8 گوشی های هوشمند پیشرفته خود را تایید کرده است. این شرکت به طور رسمی ظرفیت باتری و سرعت شارژ باتری سری Neo 8 را فاش کرد.

 سازنده چینی گوشی‌های هوشمند رسماً سری گوشی‌های هوشمند Neo 8 را در روزهای آینده معرفی خواهد کرد. این شرکت در تیزر منتشر شده حساب رسمی خود در Weibo اطلاعاتی را فاش کرد. با نگاهی به تصویر تیزر، متوجه می‌شویم که Neo 8 و Neo 8 Pro از یک باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپر ساعتی انرژی گرفته که سرعت شارژ سریع 120 واتی دارند.

بیشتر بخوانید  گوشی آیکیو 11S با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 در راه است

پست‌های رسانه‌های اجتماعی همچنین اضافه می‌کنند که این سرعت شارژ بالا می‌تواند Neo 8 و Neo 8 Pro شما را تنها در 9 دقیقه از 1 درصد به 50 درصد شارژ کند.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هدفون آیکیو TWS Air Pro در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *