گوشی تاشو منحصربفرد Vivo X Flip در راه است

گوشی تاشو منحصربفرد Vivo X Flip در راه است

پیش بینی می شود که X Flip فرضی دارای یک صفحه نمایش ثانویه 682p باشد که می تواند تقریباً به اندازه و شکل OPPO Find N2 Flip باشد، البته در جهت مخالف (منظره) نسبت به لولای آن. با توجه به آخرین افشای گوشی تاشوی آینده، Vivo ممکن است به همان اندازه با صفحه نمایش تاشو اصلی خود سخاوتمند باشد.

ایستگاه گفتگوی دیجیتال پرکار فاش کننده دستگاهی با صفحه نمایش اصلی 6.8 اینچی به طول مورب با صفحه نمایش 120 هرتز/FHD+ مبتنی بر اسنپدراگون 8+ Gen 1 (مانند Samsung Galaxy Z Flip4) و یک سوراخ پانچ نصب شده در مرکز توصیف می کند. دوربین سلفی

DCS به وضوح تصویربرداری اشاره ای نکرد، اگرچه اکنون انتظار می رود X Flip با یک دوربین 12 مگاپیکسلی سونی IMX663 همراه با یک دوربین جدیدتر IMX866 در یک برآمدگی دور دوربین دوگانه پشتی که در کنار صفحه نمایش کاور فوق الذکر یافت می شود عرضه شود.

گفته می شود Flip افتتاحیه سری Vivo X نیز اکنون با یک باتری نسبتاً بزرگ 4400 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود که با همان نرخ 44 وات مشابه همتای احتمالی OPPO خود شارژ می شود. پس از آن، OEM مورد بحث هنوز به اندازه اولین اشاره از یک افزوده جدید به محدوده قابل تاشو آن افت نکرده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی ویوو Y100 5G میان رده معرفی شد

نظرات در مورد : گوشی تاشو منحصربفرد Vivo X Flip در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *