مشخصات فنی هیوندای النترا 2018 | قیمت هیوندای النترا 2018

هیوندای النترا ۲۰۱۸

هیوندای یکی از کمپانی های کره ای است که در ایران طرفداران زیادی داشته و بیشتر خودروهای این کمپانی در ایران نیز عرضه می شوند. یکی از خودروهای این کمپانی هیوندای النترا نام دارد که در مدل های مختلف عرضه شده است. اخیرا هیوندای النترا 2018 نیز وارد بازار ایران شده و تغییرات ظاهری فراوانی نسبت به مدل قبلی این خودرو شاهد هستیم. در ادامه به بررسی مشخصات فنی و در نهایت قیمت این خودرو خواهیم پرداخت.

هیوندای النترا 2018 در کلاس خودروهای سدان و خانوادگی می باشد که دارای طول 4570 میلی متر عرض 1800 میلی متر ارتفاع 1450 میلی متر می باشد. این خودرو دارای یک پیشرانه ی 4 سیلندر 2000 سی سی 16 سوپاپ از نوع بنزین سوز انژکتوری با پاشش چند نقطه ای است که می تواند حداکثر توان 150 اسب بخار با گشتاور 182 نیوتون متر را تولید نماید که این قدرت توسط یک جعبه دنده ی 6 سرعته ی اتوماتیک با انتقال قدرت به چرخ های جلو تامین می گردد. بر اساس آمار و اطلاعات انتشار یافته از سوی خود کمپانی حداکثر سرعتی که این خودرو می تواند تامین نماید 202 کیلومتر بر ساعت می باشد و دارای استاندارد آلایندی یورو 6 است.

هیوندای النترا ۲۰۱۸

از لحاظ طراحی، اگر از هر زاویه ای به شمایل این خودرو نگاه کنیم زیبا و چشم نواز می باشد و این نوع طراحی نشان دهنده ی یک خودروی موفق است. اگر به جلوپنجره ی این خودرو که به صورت 6 شلعی طراحی شده است نگاخی بیندازید، خواهید دید که این خودرو به کمپانی هیوندای تعلق دارد زیرا جلو پنجره ی اختصاصی این کمپانی به همین شکل می باشد. از لحاظ کیفیت مواد سازنده ی این خودرو به شدت با کیفیت می باشد که نشاندهنده ی اصالت خودروهای کره ای است که در ایران توسط کرمان موتور به فروش می رسد.

هیوندای النترا ۲۰۱۸

قیمت هیوندای النترا 2018

این خودرو در دو مدل متفاوت عرضه شده است که تنها در نوع جعبه دنده تفاوت دارند. هیوندای النترا SE با جعبه دنده ی اتوماتیک دارای برچسب قیمت ۱۷،۹۵۰ دلاری و هیوندای النترا Eco با جعبه دنده ی اتوماتیک و دستی دارای برچسب قیمتی ۲۰،۵۵۰ دلار می باشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مشخصات فنی هیوندای النترا 2018 | قیمت هیوندای النترا 2018

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *