مشاهده شدن آیفون XS در یک ویدئو مفهومی

آیفون XS

آیفون XS | همانطور که می دانید کمپانی اپل قصد دارد در 21 شهریور سال جاری از آیفون های جدید خود در سه مدل جدید رونمایی به عمل آورد. در این میان بسیاری از افراد به دنبال این موضوع می باشد که یک تصویر و یا اطلاعاتی از این آیفون های جدید کمپانی اپل به طور رسمی از خود اپل به بیرون درز نماید. گویا این اتفاق اخیرا در طی یک ویدئوی مفهومی افتاده است.

آیفون XS

اخیرا یک ویدئوی مفهومی جدید از آیفون XS منتشر شده است که علاوه بر تایید جزئیات غیررسمی انتشار یافته از این گوشی هوشمند، نشان می‌دهد که آیفون XS قرار است به صفحه نمایشی 6.5 اینچی مجهز گردد. در این ویدیو دو مدل از گوشی آیفون XS در زوایای مختلف به‌ تصویر کشیده شده است. آنگونه که قبلا گفتیم، همه ی جزئیاتی که چند روز قبل در طی یک شایعه‌ از این گوشی هوشمند منتشر شده بود، در ویدئوی مفهومی جدید این کمپانی نیز به‌ چشم می‌ خورند. در اصل، این ویدیو بر اساس همان شایعات پیشین ساخته شده و گوشی‌ های جدید اپل را از زوایایی مختلف و جدید به نمایش می گذارد.

آیفون XS

آیفون XS کمپانی اپل در کمتر از دو هفته‌ ی بعد در تاریخ 21 شهریورماه به‌ طور رسمی رونمایی خواهد شد. گفته شده است که کوپرتینویی‌ ها تصمیم دارند همراه با این گوشی، از اپل واچ نسخه ی 4 و آیفون 6.1 اینچی با صفحه نمایش LCD نیز رونمایی به عمل آورد. مسئله ی مهم این است که نباید فراموش کنید این ویدیو تصاویر اصلی این گوشی هوشمند را نمایش نمی‌ دهد و تنها بر روی تصاویر مفهومی متمرکز می باشد. به‌ همین دلیل، این مسئله وجود دارد، آیفونی که کمپانی قرار است رونمایی کند، از لحاظ هایی با محصول نمایش داده‌ شده در این ویدیو تفاوت داشته باشد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار تصویری از سری آیفون 15 اپل

نظرات در مورد : مشاهده شدن آیفون XS در یک ویدئو مفهومی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *