قابلیت واتس اپ در بروزرسانی جدید

واتس اپ

قابلیت واتس اپ | اخیرا بسیاری از شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها محبوب و کاربردی درصدد ارائه ی خدمات بیشتر به کاربران خود هستند تا رضایت کاربران را جلب نمایند. در این میان واتس اپ نیز در تلاش است تا توجه کاربران سایر پیام رسان ها را به سمت خود جلب نماید. گویا این شرکت قصد دارد در بروزرسانی جدید خود قابلیت mark as Read را به اعلان این پیام رسان بیافزاید.

این قابلیت پیش تر در بخش نوتیفیکیشن های پیام رسان تلگرام مشاهده شده بود و کاربرد آن به این صورت است که کاربران می توانند در شرایطی که مشغله آن ها زیاد است و وقتشان محدود می باشد، نوتیفیکیشن واتس اپ را دیده و خوانده شده نشان بدهند تا اینکه دیگر پیامی برای آن ها در در نوتیفیکیشن بار گوشی هوشمندشان ارسال نگردد؛ اکنون واتس اپ نیز قصد دارد این قابلیت را به پیام رسان خود اضافه نماید.

لازم به ذکر است که نسخه ی جدید بروزرسانی منتشر شده از سوی واتس اپ ورژن 2.18.214 می باشد. فیسبوک در سال 2014 میلادی این پیام رسان را در اخایر خود در آورد و آن زمان مبلغ 19 میلیارد دلار از این پیام رسان کسب نمود ولی گویا اکنون قصد دارد با افزودن قابلیت های جدید طرفداران خود را جذب و بسیاری از آن ها را حفظ نماید. بر اساس آخرین آمار  رسمی منتشر شده از سوی واتس‌ اپ، این پیام رسان هم اکنون دارای حدود 1.3 میلیارد کاربر در سراسر جهان می باشد و همچنین در ماه سپتامبر سال گذشته میلادی توانسته است رکوردی را در بین پیام رسان های اجتماعی کسب نماید که این رکورد مربوط به جای دادن بیش از 800 میلیون کاربر فعال تنها در یک ماه بود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بروزرسانی اندروید 4.4 KitKat برای گلکسی های سامسونگ و رونمایی Sony xperia z1f

نظرات در مورد : قابلیت واتس اپ در بروزرسانی جدید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *