گوگل مپس از امکان افزودن هشتگ به بررسی ها پشتیبانی می کند

گوگل مپس

این روزها تمامی مسائل رنگ و بوی تبلیغات به خود گرفته است و بسیاری از افراد نیز تصمیم دارند به نوعی تحولاتی را در فروش خود ایجاد نمایند. اکنون بسیاری از کمپانی های تولید کننده ی اپلیکیشن های مختلف نیز با این اهداف کاربران همسو شده اند و با ارائه ی بروزرسانی هایی برای اپلیکیشن خود توانسته اند قصد دارند تا به خواسته های کاربران جامه ی عمل بپوشانند.

قابلیت جدید گوگل مپس

اخیرا کمپانی گوگل ویژگی جدیدی به اپلیکیشن گوگل مپس افزوده است که می‌ تواند بررسی های کسب و کار‌های مختلف در این اپلیکیشن مسیریاب را بسیار جذاب تر نماید. در حال حاضر کاربران می تواتند بعد از ارائه ی بررسی و نظرات خود درخصوص همه ی کمپانی های خدماتی متفاوت مانند سوپرمارکت‌ ها، رستوران‌ ها، مراکز درمانی، از هشتگ‌ (Hashtag) استفاده کنند. این موضوع سبب می گردد سایر کاربران بتوانند با انتخاب تمامی این تگ‌ ها یا جستجو کردن آن ها در این اپلیکیشن، گزینه‌ های مشابهی را مشاهده کنند.

گوگل مپس

این ویژگی به صورت هفته های قبل برای دستگاه های هوشمند اندرویدی ارسال گردید ولی در حال حاضر معلوم نشده چه موقع قرار است برای iOS عرضه شود. این کمپانی ادعا داشته است که بررسی کنندگان می توانند که در زیر هر پست 5 هشتگ متفاوت را استفاده نمایند و این موارد در بخش نهایی بررسی قابل بررسی خواهد بود. بر همین اساس کاربران می‌ توانند با استفاده از هشتگ‌ ها، مکان های دلخواه خود را انتخاب نمایند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: engadget

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوگل مپس از امکان افزودن هشتگ به بررسی ها پشتیبانی می کند

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. در سفری که به گرجستان داشتم اگر گوگل مپ نبود گم می شدم. مرسی از گوگل که با اضافه کردن قابلیت های جدید استفاده از گوگل مپو ساده تر کرده
    ممنون از مطلب خوبتون