مرکز خرید اسپلیت جنرال گلد

مرکز خرید اسپلیت جنرال گلد

اسپلیت در حقیقت نوعی کولر گازی است که از دو بخش یونیت داخلی و یونیت خارجی تشکیل شده است. یونیت داخلی، محل قرار گرفتن اوپراتور است و در یونیت خارجی، کمپرسور و کندانسور قرار داده می شود. یونیت داخلی و یونیت خارجی، به وسیله لوله هایی از جنس مس با یکدیگر مرتبط هستند. اسپلیت ها از جدیدترین وسایل گرمایشی و سرمایشی به شمار می روند که به صورت ایستاده، سقفی یا دیواری تولید و به بازار عرضه می شوند.

یکی از شرکت های شناخته شده ای که انواع اسپلیت را تولید و به بازار عرضه می کند، شرکت جنرال گلد است. هریک از انواع اسپلیت جنرال گلد، از ظرفیت، ویژگی ها و قابلیت های متمایز و منحصر به فردی برخوردار است. در این مقاله، قصد داریم برخی از محبوب ترین و پرفروش ترین انواع اسپلیت جنرال گلد را معرفی کرده و قابلیت ها و ویژگی های آنها را مورد بررسی قرار دهیم.

کولر گازی اسپلیت جنرال گلد 24 هزار

 

این کولر گازی اسپلیت جنرال گلد، هم قابلیت سرمایشی و هم گرمایشی دارد و می تواند هوا را تا 12 متر به جهت های بالا، پایین، چپ و راست پرتاب کند. این اسپلیت جنرال گلد، از موتور روتاری T1 و رادیاتور طلایی برخوردار می باشد. موتور روتاری موجود در این اسپلیت، به شما کمک می کند در مصرف برق جلوگیری کنید.

از دیگر قابلیت های این کولر گازی اسپلیت جنرال گلد، می توان به فیلتر آنتی باکتریال و راه اندازی مجدد خودکار اشاره کرد. قابلیت آنتی باکتریال اسپلیت جنرال گلد 24 هزار، محیط اطراف را از وجود باکتری ها و ذرات میکروسکوپی مضر پاک می کند. این اسپلیت به خوبی می تواند فضایی به مساحت 80 متر مربع را تحت پوشش قرار داده و خنک یا گرم کند. با استفاده از حالت اتوماتیک این اسپلیت، می توانید دمای مورد نظر خود را انتخاب کنید. اسپلیت پس از رسیدن دما به اندازه دلخواه شما، خاموش خواهد شد.

 

 

کولر گازی اسپلیت جنرال گلد 24 هزار اینورتر

 

این اسپلیت جنرال گلد هم با کارکرد سرمایشی و گرمایشی خود، هوا را تا 12 متر و در 4 جهت بالا، پایین، چپ و راست پخش می کند. موتور روتاری، رادیاتور طلایی و فیلتر ضد باکتری از دیگر ویژگی های این کولر گازی اسپلیت جنرال گلد است. گاز مصرفی این اسپلیت، R410 بوده و قابلیت راه اندازی مجدد خودکار دارد. گاز R410 که برای کارکرد این اسپلیت مورد استفاده قرار می گیرد، عملکرد بسیار خوبی دارد و آسیب کمتری وارد می کند.

با استفاده از این اسپلیت جنرال گلد، می توان فضایی به مساحت 80 متر را خنک یا گرم کرد. مهم ترین شاخصه این اسپلیت، موتور اینورتر موجود در آن می باشد که تاثیر فوق العاده ای در صرفه جویی مصرف انرژی دارد. این اسپلیت جنرال گلد هم مانند مدل قبل، از حالت اتوماتیک برخوردار است. بنابراین می توانید دمای مورد نظر خود را انتخاب نمایید تا پس از رسیدن به آن دما، اسپلیت خاموش شده و برق کمتری مصرف شود.

انواع اسپلیت شرکت جنرال گلد

اسپلیت جنرال گلد شکار لبخند 30 هزار

 

این مدل از اسپلیت جنرال گلد هم کارکرد سرمایشی و گرمایشی داشته و می تواند باد را تا 16 متر و در جهت های بالا، پایین، چپ و راست پخش کند. پس در هر نقطه ای که قرار داشته باشید، می توانید باد خنک یا گرم را به صورت مستقیم دریافت کنید. این اسپلیت هم از موتور روتاری و قابلیت آنتی باکتریال برخوردار است و از گاز R410 استفاده می کند. علاوه بر این، می تواند فضایی به مساحت 100 متر مربع را به خوبی پوشش دهد.

کم مصرف بودن و از بین بردن ذرات میکروسکوپی مضر، از مهم ترین ویژگی های این اسپلیت جنرال گلد می باشد. برای صرفه جویی در مصرف انرژی، می توانید از قابلیت اتوماتیک این اسپلیت استفاده کنید. به این صورت که دمای دلخواه خود را به دستگاه می دهید تا پس از رسیدن به آن، خاموش شود.

 

 

کولر گازی اسپلیت گری 24 هزار اسفورماتیک

 

کولر گازی گری اسفورماتیک با ظرفیت 24 هزار، از جدیدترین محصولات شرکت جنرال گلد است که طراحی آن به صورت دیواری صورت گرفته است. این مدل اسپلیت جنرال گلد هم مانند مدل های دیگر، دارای قابلیت گرمایشی و سرمایشی می باشد و می تواند باد خنک یا گرم را تا 12 متر به فضای اطراف خود پخش کند.

از تهویه مناسب و مطلوب این اسپلیت جنرال گلد، هم می توانید در فصل تابستان و هم زمستان استفاده کنید. فیلر ضد باکتری و ضد گرد و غبار این اسپلیت جنرال گلد، میکروب ها و دیگر ویروس های مضر را از بین برده و به شما کمک می کند هوایی سالم تر و پاکیزه تر در محیط منزل خود داشته باشید.

این مدل اسپلیت جنرال گلد، دارای کمپرسور روتاری نوع T3 بوده و از گاز مبرد R410A استفاده می کند. این نوع اسپلیت جنرال گلد از مدل های کم مصرف کولر گازی به شمار می رود.

اسپلیت های جنرال گلد

 

کولر گازی اسپلیت گری 12 هزار اکسنت

 

این مدل اسپلیت جنرال گلد هم مانند اغلب مدل های این شرکت، از قابلیت گرمایشی و سرمایشی برخوردار است. یعنی هم در فصول سرد و هم فصول گرم می توانید از این اسپلیت استفاده کنید. اسپلیت مدل 12 هزار ظرفیتی اکسنت، قابلیت پخش کردن باد تا 8 متر و در چهار جهت را دارد و بیشتر برای محیط های اداری با مساحت کم مورد استفاده قرار می گیرد. البته این اسپلیت هم مانند دیگر مدل ها دارای فیلتر آنتی باکتریال و کمپرسور روتاری T1 بوده و از گاز R410A برای عملکرد خود استفاده می کند.

از اسپلیت جنرال گلد مدل 12 هزار اکسنت، می توانید در محیط هایی با حداکثر دمای 43 درجه سانتی گراد استفاده کنید. نکته قابل توجه درمورد گاز R410A به کار رفته در این اسپلیت جنرال گلد، سازگاری بالای آن با محیط زیست است. به نحوی که کمترین میزان آلایندگی را به همراه خواهد داشت.

اکنون که با برخی از معروف ترین مدل های اسپلیت آشنا شدید، می توانید برای خرید اسپلیت جنرال گلد از قسمت های مختلف سایت ایران اسپلیت بازدید کرده و مدل های مختلف را ببینید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد قیمت اسپلیت جنرال گلد، می توانید با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید.

3.8/5 - (6 امتیاز)

نظرات در مورد : مرکز خرید اسپلیت جنرال گلد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *