تنها با یک کلیک ارزان‌ترین کشور هر بازی استیم steam را پیدا کنید!

تنها با یک کلیک ارزان‌ترین کشور هر بازی استیم steam را پیدا کنید!

تفاوت اکانت‌های مختلف استیم چیست؟ خرید کدام گیفت کارت استیم به صرفه‌تر است؟ چرا گیفت کارت استیم با کشورهای مختلف ارائه می‌شود؟ برای یافتن جواب پرسش‌ها این مطلب را مطالعه کنید.

 

تفاوت اکانت‌های مختلف استیم چیست؟ خرید کدام گیفت کارت استیم به صرفه‌تر است؟ چرا گیفت کارت استیم با کشورهای مختلف ارائه می‌شود؟ برای یافتن جواب پرسش‌ها این مطلب را مطالعه کنید.

ما در مطلب خرید کدام گیفت کارت استیم به صرفه‌تر است، سعی می‌کنیم شما را انواع اکانت‌های استیم آشنا کنیم. در این صورت متوجه می‌شوید که چرا برای خرید گیفت کارت استیم باید مبالغ مختلفی را پرداخت کنید. در انتها راه حلی برای پیدا کردن گیفت کارت به‌صرفه‌تر در اختیار شما قرار می‌دهیم.

مشکلات خرید اکانت استیم در ایران

از آنجایی که شما با آی‌پی ایران نمی‌توانید اقدام به ساخت و خرید اکانت استیم بپردازید، مجبور به خرید گیفت کارت استیم می‌شوید تا بتوانید از مزایا و خدمات استیم برخوردار شوید. اما برای خرید گیفت کارت استیم نیاز به اطلاعاتی دارید که باعث می‌شود خریدی آگاهانه‌تر داشته باشید.

بازی‌های استیم را می‌توانید با گیفت کارت استیم خریداری کنید اما نکته‌ای که در این رابطه وجود دارد این است که ارز موجود در اکانت استیم شما ثابت است. برای مثال اگر با آی‌پی آمریکا یک اکانت استیم بسازید فقط می‌توانید با دلار آمریکا، بازی‌های مورد نظر خود را خریداری کنید و یا به شارژ کردن گیفت کارت استیم خود بپردازید.

اگر اکانت که شما آن را خریداری کرده‌اید با آدرس آمریکا ثبت شده باشد، خرید شما در استور استیم نیز با هزینه‌های کشور آمریکا محاسبه خواهد شد و اگر به خرید گیفت کارت استیم ترکیه بپردازید، هزینه خرید بازی‌ها با محاسباتی که مربوط به کشور ترکیه هست مواجه خواهد شد.

همین امر باعث می‌شود که تفاوت قیمتی در خرید بازی‌های استیم به وجود بیاید.

معرفی ریجن گیفت کار استیم

موقعی که نرم افزار استیم را نصب می‌کنید در قسمت بالا سمت راست نرم افزار آیکون ارز شما قابل رویت می‌باشد. شما می‌توانید با گیفت کارت‌های مختلف استیم را شارژ کنید اما همان طور که گفته شده هر بازی برای هر ریجن (آدرس اکانتی که با آن ارز اکانت را خریداری می‌کنید.) با قیمت متفاوتی فروخته می‌شود.

تنها با یک کلیک ارزان‌ترین کشور هر بازی استیم steam را پیدا کنید!

لازم است بدانید که با آپدیت شدن استیم، قابلیت جدیدی به آن اضافه شده است و این قابلیت به شما امکان تغییر ریجن (تغییر کشور اکانت) را ارائه می‌دهد. البته زمان تغییر ریجن در اکانت‌های استیم هر 3 ماه یک بار می‌باشد.

حال که با مشکل اصلی خرید بازی‌های استیم آشنا شدید، درک خرید گیفت کارت استیم به صرفه‌تر برای شما راحت‌تر است. طبیعی است که هر کسی در هرجایی از دنیا بخواهد قیمت کمتری را برای دریافت خدماتی مثل Gaming پرداخت کند اما چطور می‌توان گیفت کارت استیم به صرفه‌تر را خرید؟

خرید گیفت کارت استیم ارزان‌تر با سایت استیم دی بی

برای این موضوع راه حلی ساده وجود دارد. کافیست وارد سایت https://steamdb.info شوید. در این سایت می‌توانید نام بازی مورد نظر خود را وارد کنید.

سایت استیم دی بی ‌یک ماشین حساب است که وقتی شما نام بازی را وارد می‌کنید، آن را پردازش کرده و لیستی از ارزان‌ترین تا گران‌ترین قیمت هر بازی (ریجن) را به شما تحویل می‌دهد.

با این حساب می‌توانید تشخیص دهید که که بازی در کدام کشور ارزان‌تر است و سپس اقدام به خرید گیفت کارت استیم کشور مورد نظر کنید.

برای مثال اگر بازی The Greastest Penguin Heist Of All Time را در نوار جستجو این سایت وارد کنید. لیستی از ارزان‌ترین تا گران‌ترین استورها به شما نمایش داده می‌شود.

برای بازی استور بازی مذکور رتبه اول تا سوم به ترتیب زیر می‌باشد:

  • قیمت بازی استیم در استور کشور آرژانتین با 1. 5 دلار آمریکا
  • قیمت بازی استیم در استور کشور ترکیه با 2. 3 دلار آمریکا
  • قیمت بازی استیم در استور کشور روسیه 3. 93 دلار آمریکا

لازم به ذکر است که با آی‌پی ایران نمی‌توان وارد سایت استیم دی بی‌ شد و برای این کار باید آی‌پی سیستم خود را تغییر دهید.

 

خرید گیفت کارت استیم در ایران موجو

ما در ایران موجو تمامی گیفت کارت‌های استیم که به صرفه‌تر هستند را در اختیار کاربران قرار می‌دهیم تا آنها با آسودگی خاطر بتوانند لحظات جذاب و شادی را در اکانت استیم خود سپری کنند.

مجموعه ما نشان از سطح تجربه و توانایی در فروش گیفت کارت و دیگر اعتبارات و خدمات مجازی بین المللی دارد. افتخار ما این است که بیشتر گیمرها سایت ما را می‌شناسند و به ما اعتماد دارند.

متخصصان ما در ایران موجو آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تنها با یک کلیک ارزان‌ترین کشور هر بازی استیم steam را پیدا کنید!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *