محصولات گیمینگ جدید دل و Alienware رونمایی شد

محصولات گیمینگ جدید دل و Alienware رونمایی شد

Alienware و شرکت مادر Dell هر دو در حال ساخت لپ تاپ های جدید مبتنی بر AMD برای بازی هستند – برای اولین بار در بیش از یک دهه گذشته ، در مورد مورد اول. محصول خاموش در این مجموعه Alienware m15 Ryzen Edition R5 است که از پردازنده های Ryzen 5000 H سری و گرافیک Nvidia GeForce RTX 30 Series استفاده خواهد کرد. دل ، در خانواده G خود از نوت بوک های بازی ارزان قیمت ، همچنین یک دستگاه G15 جدید را با دو نسخه Ryzen و Intel عرضه می کند.

بازگشت با رایزن: m15

محصولات گیمینگ جدید دل و Alienware رونمایی شد

آخرین لپ تاپ مبتنی بر AMD Alienware در سال 2007 به بازار عرضه شد و به راحتی می توان گفت پردازنده های لپ تاپ آن از آن زمان تاکنون مسیری طولانی را طی کرده اند. به طور خاص ، جدیدترین موج پردازنده های موبایل Ryzen ، که در طول توسعه “Cezanne” لقب گرفته و با استفاده از آخرین معماری Zen 3 این شرکت ، عملکرد فوق العاده ای را با پیشنهاد ارزش خوب ارائه داده است. بنابراین دل در سیستم Alienware پیشرفته و G15 با نام تجاری مقیاس پذیرتر از Dell استفاده می کند.

اول: Alienware m15 Ryzen Edition R5. این مدل از 20 آوریل با قیمت اولیه 22299،99 دلار در آمریکا راه اندازی می شود. علاوه بر پردازنده های برتر و پردازنده های گرافیکی AMD و Nvidia ، m15 حافظه DDR4 قابل ارتقا توسط کاربر 3200 مگاهرتز را ارائه می دهد. مشخصات مربوط به استفاده دقیق از پردازنده ها و پردازنده های گرافیکی هنوز برای این واحد در دسترس نیست.

Alienware همچنین برخی از گزینه های نمایش به روز شده را در این مدل جدید ارائه می دهد. می توانید از میان صفحه های Full HD 165Hz ، Full HD 360Hz یا QHD 240Hz انتخاب کنید. دو گزینه تازه سازی بالاتر برای همگام سازی تطبیقی ​​G-Sync (برای کاهش پارگی صفحه) و Advanced Optimus (برای جابجایی بین تراشه گرافیکی اختصاصی و گرافیک یکپارچه پردازنده) فعال هستند.

سرانجام ، این سیستم گزینه ای برای صفحه کلید مکانیکی خواهد داشت. این صفحه کلید کم مشخصات همراه با سازنده محبوب کلید سوئیچ Cherry ساخته شده است. علاوه بر این ، آن دارای یک نسخه 2.0 اصلاح شده از زبان طراحی آینده “Legend” است که Alienware در چند مورد اخیر سیستم های m15 و m17 استفاده کرده است. این شامل یک فرمول جدید رنگ است که به گفته دل ، مقاومت بیشتری در برابر لکه دارد و باید احساس حقوقی بیشتری داشته باشد ، هرچند برای تأیید باید منتظر بمانیم تا یک واحد به دست ما برسد.

بیشتر بخوانید  لپ تاپ دل XPS 15 9530 معرفی شد

سری G نیز رایزن را دریافت می کند

در مرحله بعدی ، G15. نسخه Ryzen در 7 می با قیمت 899.99 دلار در دسترس خواهد بود ، در حالی که G15 مبتنی بر اینتل در 13 آوریل با همان قیمت شروع به کار می کند. در ظاهر ، G15 سبک خود را با Alienware خود در طراحی شاسی ، به ویژه با بلوک حرارتی عقب ، کمی متحد می کند. این یک ظاهر زیبا برای یک لپ تاپ گیمینگ مقرون به صرفه است ، حتی اگر تمام زیبایی های علمی تخیلی Alienware را نداشته باشد.

از نظر داخلی ، G15 Ryzen Edition همچنین پردازنده های Ryzen 5000 ، پردازنده های گرافیکی GeForce RTX 30 Series و حافظه قابل ارتقا را ارائه می دهد. شما می توانید آن را با تراشه Ryzen 5 5600H یا Ryzen 7 5800H ، پردازنده گرافیکی GeForce RTX 3060 و حداکثر 2 ترابایت حافظه ذخیره کنید. گزینه های نمایشگر هر دو با کیفیت Full HD و با نرخ تازه سازی صفحه نمایش 120 هرتز یا 160 هرتز هستند.

صفحه کلید دارای نور پس زمینه چهار ناحیه ای خواهد بود و شاسی در سایه هایی ظاهر می شود که Dell آن را با نام Spectre Green یا Phantom Grey صدا می کند.

محصولات گیمینگ جدید دل و Alienware رونمایی شد

نمایشگر بازی بیشتر با برند دل

دل برای جمع آوری اعلانات بازی ، اعضای جدیدی را نیز در خانواده مانیتور Dell Gaming Monitor نشان داد که مدلهای جدیدی را در کلاسهای اندازه صفحه نمایش 25 ، 27 ، 32 و 34 اینچی اضافه می کند. سه اندازه بزرگ صفحه نمایشگرهای منحنی خواهند بود.

مانیتور 25 اینچی Dell 25 Gaming Monitor (S2522HG) ، دارای نرخ تازه سازی 240 هرتز و زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه (1 میلی ثانیه) خواهد بود و این امر باعث می شود تا مورد پسند باشد ، در حالی که پانل های منحنی 27 و 32 اینچی (S2722DGM و S3222DGM به ترتیب) مدل های QHD با سرعت تازه سازی 165 هرتز و زمان پاسخگویی 2 میلی ثانیه خواهند بود. بزرگترین پنل جدید ، 34 اینچ S3422DWG منحنی ، بر دامنه و روشنایی رنگ ، با وضوح WQHD ، پشتیبانی از VESA DisplayHDR 400 و رقم 90٪ Dell در فضای رنگی DCI-P3 تأکید دارد.

این پانل ها هنوز هم راهی برای آزادسازی هستند. مانیتورهای 27 و 32 اینچی از 22 ژوئن آغاز به کار می کنند ، در حالی که نسخه های 25 و 34 اینچی در تاریخ 27 مه ارائه می شوند. جزئیات بیشتر و قیمت گذاری آن با نزدیک شدن به تاریخ عرضه در دسترس خواهد بود.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : محصولات گیمینگ جدید دل و Alienware رونمایی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *