محسن محمد سیفی

قطعا تاکنون نام محسن محمد سیفی، یکی از قهرمانان کشورمان در رشته ی ورزشی وشو را شنیده اید. این قهرمان پر آوازه متولد سال 1368 دز شهر زنجان می باشد. رامین موحد نیا، در سال 1379 مربی ایشان بود که موفق شد محسن محمد یوسفی را وارد رشته های رینگی ورزش های رزمی نماید و سپس در سال 1383 به ورزش وشو روی آورد و در سال 1385 پس از تلاش های فراوان در مسابقات نوجوانان، متاسفانه نتوانست در ترکیب اصلی تیم در مسابقات جهانی وشو قرار بگیرد.

بیوگرافی محسن محمد سیفی

محسن، پس از گذشت یک سال یعنی در سال 1386، توانست در اردوی انتخابی تیم ملی وشو تمامی حریفان خود را شکست داده و در مسابقات قهرمانی آسیا یک مدال برنز را برای کشورمان به ارمغان آورد. این قهرمان نام آور کشورمان در ادامه توانست یک مدال نقره در مسابقات قهرمانی جهاو و سپس یک مدال طلا در مسابقات آسیایی برای ایران کسب نماید. از سال 210 میلادی تا به امروز توانسته است مدال های رنگی مختلفی از قبیل مدال طلای جام جهانی، مدال طلای کسورهای اسلامی و باز هم مدال طلای جهانی را برای کشورمان به ارمغان آورد.

تحصیلات این قهرمان کشورمان تا مقطع کارشناسی در دانشگاه آزاد اسلامی بوده و اکنون نیز در حال ادامه ی تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد می باشد. در خصوص ادامه ی تحصیل این گونه بیان کرد که “دوست ندارم که به عنوان یک ورزشکار بی سواد باشم و اگر روزس کسی در زمینه های ورزشی و تغذیه از بنده سوالی پرسید، دوست دارم که بتوانم پاسخ آن را با دلایل علمی بدهم”.

اگر بخواهیم افتخارات این قهرمان نامی کشورمان را نام ببریم می توانیم به مدال طلای مسابقات گوانگ ژو چین در سال 2010 میلادی در وزن 60 کیلوگرم، مدال طلای بازی های آسیایی در سال 2014 در اینچون در وزن 65 کیلوگرم، مدال طلای جام جهانی سانشو در سال 2010، در کشور چین در رده ی وزنی 60 کیلوگرم و همچنین مدال نقره ی قهرمانی جهان در سال 2009 میلادی در تورنتو در وزن 60 کیلوگرم اشاره کنیم.

محسن محمد سیفی از 11 سالگی شروع به تمرینات رزمی کرد و در سن 17 سالگی موفق شد که وارد تیم مسابقات نوجوانان در سطح کشوری شود و اکنون نام این قهرمان دوست داشتنی ما در سرزمین پهناور ایران به عنوان یکی از افتخار آفرینان در سراسر جهان مطرح می باشد و برای او آرزوی موفقیت های بیشتر در زمینه ی ورزش های رزمی را داریم.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : محسن محمد سیفی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *