لیست قیمت هیوندای توسان نو و کارکرده انواع مدل های جدید

قیمت هیوندای توسان

قیمت هیوندای توسان | این روزها در بازار خودروهای لوکس خارجی حاشیه های بسیاری وجود دارد که اساسا افراد به دلیل نبود قیمت رسمی و ثابت به هنگام خرید این خودروها کمی ترس از خرید آن ها دارند. یکی دیگر از مسائلی که در خصوص خودروهای لوکس خارجی وجود دارد این است که بسیاری از افراد به هنگام خرید خودرو قصد دارند خودرویی خریداری نمایند که در زمان فروش آن به مشکل بر نخورند. یکی از این خودروها هیوندای توسان می باشد که در بازار خودروهای خارجی نیز طرفداران بسیار زیادی دارد.

هیوندای توسان در دسته ی خودروهای شاسی بلند بازار ایران قرار دارد که به نسبت از طراحی ظاهری خوبی نیز برخوردار است و در اصل در بازار ایران به نوعی پول نقد به حساب می آید. این خودرو در سال 2008 توسط کمپانی کره ای هیوندای تولید شده و هر ساله در طراحی های جدید و مدل های متفاوت نیز عرضه شده است. آخرین مدل از این خودرو در بازار خودروهای ایران هیوندای توسان مدل 2016 می باشد که طراحی آن به نسبت قبل بسیار تغییراتی را داشته است.

کمپانی کره ای هیوندای در زمان تولید مدل جدیدی از خودروهای خود علاوه بر ایجاد تغییرات ظاهری، تغییرات زیادی نیز در امکانات رفاهی این خودرو اعمال می نماید تا خریداران این خودرو از تجهیزات رفاهی آن رضایت کامل را داشته باشند. این خودرو علاوه بر ایران در بسیاری از کشورهای دیگری نیز عرضه شده است و به نسبت محبوبیت خود را نیز دارد.

قیمت هیوندای توسان (Tucson)

هیوندای توسان اتوماتیک 2016

205.000.000 تومان

هیوندای توسان 2013

148.000.000 تومان

هم اکنون در بازار خودروهای خارجی ایران مدل های 2008، 2009، 2010 و 2012 موجود نمی باشدو قیمت آن ها نیز مشخص نیست.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : لیست قیمت هیوندای توسان نو و کارکرده انواع مدل های جدید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *