لیست شدن ساعت Galaxy Watch 5 در سایت سامسونگ

لیست شدن ساعت Galaxy Watch 5 در سایت سامسونگ

سامسونگ در حال آماده سازی برای عرضه سری گلکسی واچ 5 آینده است و صفحات پشتیبانی از سه نسخه این گجت پوشیدنی هم اکنون در وب سایت های رسمی این شرکت در بلژیک، نروژ و دانمارک در دسترس هستند.

شماره مدل هایی که اکنون توسط صفحات پشتیبانی رسمی فاش شده است با انتظارات ما مطابقت دارد. مدل های 40 میلی متری و 44 میلی متری گلکسی واچ 5 به ترتیب دارای شماره مدل SM-R905F و SM-R915F هستند. نوع سوم که با نام گلکسی واچ 5 پرو شناخته می شود، با شماره مدل SM-R925F فهرست شده است. هر سه نسخه Galaxy Watch 5 در مدل Wi-Fi و LTE نیز در اواسط ژوئن توسط FCC تأیید شده‌اند.

طبق معمول، این صفحات پشتیبانی اولیه حاوی هیچ عکس یا جزئیاتی در مورد سخت‌افزاری که این ساعت‌های هوشمند را دربرمی گیرد، نیستند. این پوشیدنی ها قبلاً در رندرهای سه بعدی تصاویرشان به بیرون درز کرده و طراحی آنها به طور رسمی تأیید شده است. با این وجود، این صفحات پشتیبانی مجدداً تأیید می کند که سامسونگ سه نسخه گلکسی واچ 5 را در دست ساخت دارد و باید به زودی از آنها رونمایی شود.

سامسونگ هنوز از رویداد آینده Unpacked خبر نداده، اما درز و شایعات حاکی از آن است که این شرکت سری گلکسی واچ 5 را در 10 آگوست رسما معرفی خواهد کرد. امسال، گفته می‌شود که سری گلکسی واچ از قاب فیزیکی چرخان برخوردار نیست و شواهدی از این موضوع را در رندرهای سه بعدی اخیر شاهد بودیم. با این حال، از آنجایی که گلکسی واچ 5 استاندارد شباهت زیادی به گلکسی واچ 4 موجود دارد، نسخه پرو دارای زبان طراحی جدید با قاب مقعر است.

در اخباری مرتبط پس از چهار سال، سرانجام سامسونگ دوربین تله فوتو را در نسخه‌های ساده و پلاس گوشی‌های پیشرفته خود ارتقا داد. گلکسی اس 22 و گلکسی اس 22 پلاس دارای دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر هستند. سال آینده، شرکت ممکن است آن را بیشتر بهبود ندهد.

بر اساس گزارشی که از گلکسی کلاب منتشر شده است، گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 پلاس دارای دوربین های تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر خواهند بود، مشابه مدل های قبلی خود. اطلاعاتی در مورد دوربین های اولیه و فوق عریض در گوشی های هوشمند آینده هنوز فاش نشده است.

بیشتر بخوانید  مشخصات سامسونگ گلکسی O7 در GFXBench مشخص شد

شایعات حاکی از آن است که Galaxy S23 Ultra ممکن است از سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی، احتمالا ISOCELL HP1 استفاده کند. با این حال، گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 پلاس ممکن است به دوربین های اصلی 50 مگاپیکسلی متکی باشند زیرا سامسونگ این دوربین ها را امسال با گلکسی اس 22 و گلکسی اس 22 پلاس معرفی کرد.

آنچه سامسونگ نیاز به بهبود دارد دوربین اولتراواید است. اگرچه دوربین های 12 مگاپیکسلی اولتراواید در پرچمداران سامسونگ بد نیستند، اما می توانند از ارتقای سخت افزاری استفاده کنند، به خصوص در مقایسه با دوربین های اولتراواید 48 و 50 مگاپیکسلی که در اکثر گوشی های پرچمدار چینی دیده می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : لیست شدن ساعت Galaxy Watch 5 در سایت سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *