هدفون وان پلاس Nord Buds 2 معرفی شد

هدفون وان پلاس Nord Buds 2 معرفی شد

در کنار معرفی گوشی OnePlus Nord CE 3 Lite، این برند همچنین هدفون OnePlus Nord Buds 2 را معرفی کرد. هدفونی که به عنوان جانشین Nord Buds سال گذشته معرفی شده است. آخرین نسل هدفون نورد بادز ارتقاء قابل توجهی نسبت به مدل قبلی خود با برچسب قیمت کمی بالاتر دارد.

وان پلاس Nord Buds 2 همان طراحی نیمه داخل مدل قبلی را حفظ کرده است. دارای ساقه صاف و نوک گوش سیلیکونی است. این هدفون از گواهی IP55 در برابر آب و گرد و غبار بهره می برد.

در بخش صوتی، OnePlus Nord Buds 2 به درایور تیتانیوم دینامیک دوگانه ۱۲.۴ میلی متری مجهز شده که کیفیت بهتری ارائه دهد. دارای قابلیت حذف نویز فعال تا 25 دسی بل هم است. یک الگوریتم تقویت باس BassWave برای تجربه گوش دادن متعادل نیز تدارک دیده شد. این دستگاه صوتی همچنین دارای میکروفون دوگانه برای کیفیت تماس پروضوح بوده و آنها با پشتیبانی از Dolby Atmos، تنظیم صدای Dirac و اکولایزر اصلی صدا کیفیت قابل توجهی دارند. همچنین یک حالت شفافیت برای آگاهی از محیط اطراف نیز وجود دارد.

وان پلاس Nord Buds 2 از یک باتری 480 میلی آمپر ساعتی انرژی گرفته که ادعا می شود با کیس شارژ 36 ساعت عمر باتری را ارائه می دهد. گفته می شود که هر هدفون به ترتیب 7 و 5 ساعت پخش موسیقی را با ANC فعال و غیرفعال ارائه می دهد. هدفون TWS از شارژ سریع بوسیله پورت USB-C پشتیبانی می کند. آنها از اتصال سریع پشتیبانی کرده و می توانند از طریق اتصال بلوتوث 5.3 به دو دستگاه به طور همزمان متصل شوند.

OnePlus Nord Buds 2 با قیمت 2999 روپیه در رنگ های مشکی و سفید عرضه می شود. آنها از 11 آوریل برای خرید از وب سایت برند مطرح، Experience Stores، Flipkart و Amazon در دسترس خواهند بود. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت وان پلاس مراجعه کنید. این برند چینی در تلاش بوده سبد محصول خود را با مشخصات قابل توجهی همراه سازد.

وان پلاس هر سال نسل جدیدی از هدفون و گوشی های خود را معرفی می کند. سال جاری نیز چنین تصمیمی پیش گرفته و انتظار داریم همچنان محصولات دیگری هم از این برند شاهد باشیم. احتمالا محصول جدید بزودی از راه برسد.

بیشتر بخوانید  گوشی وان پلاس Nord CE 2 5G بزودی معرفی می شود

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هدفون وان پلاس Nord Buds 2 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *