لپ تاپ هوآوی MateBook 16s در پیکربندی جدید عرضه شد

لپ تاپ هوآوی MateBook 16s در پیکربندی جدید عرضه شد

هواوی چنین ویژگی‌هایی را در دستگاه‌های خود پیاده‌سازی می‌کند که نه تنها بر اساس ظاهر، بلکه برای عملکرد داخلی نیز مشتریان را جذب می‌کند. یک مثال خوب از این سناریو، لپ تاپ MateBook 16s است که اکنون پیکربندی جدید ذخیره سازی 1 ترابایتی دریافت می کند. MateBook 16s در ماه می امسال وارد بازار چین شده است. بدون شک، این شرکت چندین ترفند و ویژگی اضافه کرده است که تجربه کاربر را به سطح بعدی ارتقا می دهد.

هواوی با کمی مزایای بیشتر به کاربران، نسخه ذخیره سازی جدیدی از MateBook 16s را منتشر کرد که فضای بزرگی را با خود به ارمغان می آورد. MateBook 16s برخی از ویژگی های پیشرفته و آسان برای استفاده را در داخل دارد. با این حال، برخی از کاربران بسیار بیشتر از نسخه اصلی نیاز دارند. از این رو، با توجه به تقاضا و راحتی کاربران برای ذخیره سازی بیشتر، این شرکت ابزارهای جدیدی را برای این گجت هوشمند ارائه کرد.

این نسخه ذخیره سازی جدید در سایت خرید آنلاین بسیار آشنا JD.com مشاهده شده است. لازم به ذکر بوده که آخرین نسخه با قیمت 8299 یوان (1230 دلار) در دسترس است. بنابراین، اگر شما کاربری هستید که برای ذخیره وسایل ضروری مختلف در دستگاه های خود به فضای ذخیره سازی زیادی نیاز دارید، این محصول انتخاب مناسبی برای شماست.

در بررسی مشخصات کلیدی، متوجه شدیم که سایر عملکردها و ویژگی های دستگاه نیز مشابه نسخه استاندارد است. در نتیجه، MateBook 16s با حافظه 1 ترابایتی نیز همان صفحه نمایش بزرگ 16 اینچی IPS با نسبت تصویر 3:2 را رقم می زند. علاوه بر این، وضوح تصویر 2520 در 1680 پیکسل با حداکثر روشنایی 300 نیت را ارائه می دهد. نسبت صفحه نمایش 90 درصد، sRGB پوشش 100 درصدی و دلتا E کمتر از 1 است و از لمس 10 نقطه پشتیبانی می کند.

این لپ تاپ پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i7-12700H را به دنبال داشته که منجر به عملکرد روان بر روی دستگاه می شود. علاوه بر این، پردازنده شامل 14 هسته و 20 رشته می‌شوند. در نتیجه، بالاترین فرکانس 4.7 گیگاهرتز را داشته و توان مصرفی هم 60 وات است. در مورد حافظه، دستگاه در دو نوع پیکربندی به فروش می رسد. یکی با 16 گیگابایت/512 گیگابایت در حالی که دیگری 16 گیگابایت/1 ترابایت است.

بیشتر بخوانید  پرچمدار جدید هوآوی P11 در بالای صفحه نمایش خود دارای یک بریدگی خواهد بود

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : لپ تاپ هوآوی MateBook 16s در پیکربندی جدید عرضه شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *