پسر مهابادی توسط 4 دوستش به قتل رسید

پسر مهابادی

پسری مهابادی توسط 4 دوست خود در ابتدا با ضربات چاقو زخمی و سپس سوزانده شد. آخرین روز شهریور ماه 96 پسر مهابادی که صادق نام داشت به همراه دوستانش با خودرو پراید از خانه خارج شد اما این خروج هیچ بازگشتی به خانه نداشت.

ماجرای قتل پسر مهابادی

هیچ خبری از صادق ماجرا در روز اول نشد خانواده وی ماجرا را به پلیس اطلاع دادند اما تا روز سوم مهر ماه خبری از پسر مهابادی نشد. روز سوم مهر ماه جسد سوخته پسر مهابادی توسط چوپان روستای اطراف مهاباد کشف شد. این اتفاق وحشتناک در روز آخر شهریور ماه با فجاهت تمام توسط 4 پسر جوان 18 و 19 ساله انجام گرفته است.

ماجرا از این قرار است که پس از دستگیری دوستان پسر مهابادی آنها به قتل صادق اعتراف کردند. آها پس از زدن صربات چاقو و ساتور به صادق پسر مهابادی از وی فیلم و سلفی گرفته اند. بدن نیمه جان وی طبق تصاویر گرفته شده توسط قاطلان آنها وی را به راه های فرعی اطراف مهاباد برده و وی را آتش میزنند.

قاتلان پسر مهابادی

قاطلان پسر مهابادی تنها 4 جوان 18 ساله بوده اند که دوستان صمیمی صادق هستند. دایی صادق در مورد صحنه هایی که در فیلمبرداری از پسر مهابادی انجام شده اینچنین میگوید :« در فیلم قتل پسر مهابادی (صادق) وی در صندلی عقب پراید بیهوش افتاده است که یکی از دوستان صادق که دانیال نام دارد وی را از اتومبیل پیاده میکند . با ضربات ساطور به جان جسد نیمه جان صادق می افتند. صربات به کمر و گلوی صادق برخورد می کند. پس از آن دانیال فریاد می زند که من شیطان هستم و تورا به جهنم خواهم فرستاد حالا باز با کیمیا میکنی؟

تصاویر جسد پسر مهابادیجالب اینجاست دانیال قاتل پسر مهابادی پس از یک روز پس از قتل صادق به محل مورد نظر رفته و میبیند که وی هنوز نیمه جان است ، با بنزین صادق را به آتش میکشد . با این صحنه سلفی میگیرد.

براساس اطلاعات منتشر شده گویا این 4 نفر دوست صادق در حالت عادی نبوده اند و شرب خمر کرده بوده اند. و فکر میکرده اند که با سوزاندن جسد دیگر کسی از قتل آنها خبری نخواهد داشت.

اما باقی ماندن کلید های خانه مادر بزرگ صادق در کنارش راز کشته شدن صادق و تشخیص هویت او باعث شد اولین افرادی که به آنها مظنون شوند دوستانش باشند که 3 روز گذشته صادق را از خانه خارج کرده اند.

نظر شما در مورد این جانیان چیست ؟ دلیل کشته شدن پسر مهابادی صادق را در چه می دانید.

تصاویر جسد پسر مهابادی

تصاویر جسد پسر مهابادیتصاویر جسد پسر مهابادیتصاویر جسد پسر مهابادیپسر مهابادی

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پسر مهابادی توسط 4 دوستش به قتل رسید

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. اول اینکه آدم با هرکسی نباید دوستی کنه. دوم اینکه در تمام شرایط آدم باید خدارو یاد کنه سوم اینکه پدر مادر باید مراقب فرزند باشن. این جور موجودات فقط مختص داعش نیست این موجودات روی داعشیان کفتار صفت رو سفید کردن. دولت باید اونارو در ملائ عام آتیش بزنه به همین راحتی. این بابا هرکاری که کرده باشه حق نداشتن اینجور باهاش کنن