سامانه نوبت دهی اینترنتی معاینه فنی خودرو : چه زمانی مراجعه کنیم ؟

سامانه معاینه فنی خودرو

سامانه نوبت دهی اینترنتی معاینه فنی خودرو : چه زمانی مراجعه کنیم ؟ : با نزدکیی ایام عید و علاقه مندان به مسافرت های داخل کشور ، بسیاری از راننده خودرو های که مدل ساخت آنها از 5 سال گذشته است به دنبال گرفتن معاینه فنی برای خودرو های خود هستند. همانطور که می دانید برای تمامی خودرو هایی که سن آنها از 5 سال بیشتر است باید معاینه فنی گرفته شود از این رو در زمان نزدیکی عید و فصل تابستان و تعطیلی مدارس بسیاری از رانندگان به دنبال تمدید معاینه فنی خودرو خود هستند.

سامانه نوبت دهی معاینه فنی خودرو

با توجه به صف های طولانی برای معاینه فنی خودرو ها به تازگی یعنی از اول اسفند 96 سامانه نوبت دهی اینترنتی معاینه فنی خودرو آغاز بکار کرد ، از این رو برای راحتی معاینه فنی خودرو های خود می توانید از این پس به سایت سامانه نوبت دهی اینترنتی معاینه فنی خودرو مراجعه کرده و از اطلاعات این سیستم استفاده نمایید و برای معاینه فنی خودرو خود زمان مراجعه دریافت نمایید.


مقاله مرتبط : سامانه پرداخت عوارض خودرو


براساس اعلام مراکز معاینه فنی در ماه های آتی علاوه بر سامانه نوبت دهی اینترنتی معاینه فنی خودرو ، اپلیکیشنی هم برای معاینه فنی خودرو ها ارائه خواهد شد که رانندگان برای راحتی می توانند قبل از مراجعه به مراکز معاینه فنی خودرو ، حتما وقت قبل بگیرند .

براساس اعلام مراکز معاینه فنی به تمامی رنندگان اعلام شده است که برای جلوگیری از اتلاف وقت حتما قبل از مراجعه به مراکز معاینه فنی حتما از سامانه نوبت دهی معاینه فنی خودرو وقت بگیرند.

همچنین براساس اعلام این مراکز ، مراکز معاینه فنی خودرو ها تا پایان اسفند در روز های جمعه هم فعال خواهد بود.

آدرس اینترنتی سامانه نوبت دهی معاینه فنی خودرو

مقالات مرتبط :

استعلام ریز خلافی خودرو

ربات خلافی خودرو (ربات تلگرام )

خلافی خودرو پیامک

پلیس+۱۰ خلافی خودرو

راهنمای استعلام خلافی خودرو

خلافی کامل خودرو

راهور ۱۲۰ خلافی خودرو

1.8/5 - (5 امتیاز)

نظرات در مورد : سامانه نوبت دهی اینترنتی معاینه فنی خودرو : چه زمانی مراجعه کنیم ؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *