مشکلات موجود در اپلیکیشن اینستاگرام و راه های برطرف کردن آن ها

اینستاگرام

همان طور که شما عزیزان هم به خوبی می دانید شبکه ی اجتماعی اینستاگرام یکی از محبوب تربن شبکه های اجتماعی موحود در داهل کشور است و بالطبع محبوبیت و جذابیت این شبکه ی اجتماعی دامنه ی مشکلاتی که کاربران با آن مواجه می شوند نیز بالا است. از این رو ما در اینجا به بررسی این مشکلات می پردازیم و همچنین راه حل هایی را به شما عزیزان ارائه می دهیم.

چگونگی دیلیت اکانت ممکن است یکی از پر تکرار ترین سوالات باشد. برای اینکه حساب کاربری اینستا گرام خود را دیلیت کنید می بایست ابتدا وارد سایت حذف اکانت اینستا گرام شوید، که با تایپ کردن کلماتی مثل حذف اکانت اینستا گرام بر روی مرورگر گوگل یا هر مرورگری دیگری به این سایت وارد می شوید، سپس اگر رمزتات را فراموش کرده اید آن را از طریق ایمل یا همان شماره همراهی که به آن داده اید بازیابی کنید و دیگر مراحل را برای حذف حساب کاربری خود انجام دهید.

چگونگی خارج شدن از ریپورتی هم یکی دیگر از مشکلات کاربران است. شما به خوبی می دانید که ریپورت شدن در اینستاگرام معمولا به دلایل مشخصی انجام می شود و آن هم نقض قوانین مورد تایید اینستا گرام است. این نرم افزار محبوب پست ها و یا تصاویری که حاوی مطالب خشونت آمیز، پست ها یا کامنت های تبلیغاتی در حساب هاب کاربری دیگران، انتشار تصاویر و کامنت های عیر اخلاقی و مواردی از این دسته را مشکل ساز می داند و به همین خاطر ممکن است علاوه بر حدف آن پست ها اکانت کاربری را نیز برای مدتی بلاک کند و از دست رس خارج کند که در این حالت می بایست تا موقع آزاد شدن حساب کاربری مان صبر کنیم و سپس در صورت آزاد شدن آن نسبت به ویرایش و یا حذف کردن هنه ی موارد غیر مجاز از نظر اینستاگرام اقدام کنیم ولی در صورتی که حساب کاربری مان باز نشد می بایست از طریق پشتیبانی اینستاگرام آن را پیگیری کنیم.

یکی دیگر از مشکلات عمده کسانی که پیج های بزرگ از نظر بیننده و دنبال کننده دارند این است که ممکن است به خاطر شهرت مجازی که پیدا کرده است پیجش مورد حملات سایبری قرار بگیرد و به همین ترتیب پیجش هک شود. برای بازیابی و به قولی پس‌ گرفتن پیج تان بهترین راه استفاده از پشتیبانی اینستا گرام است. علاوه بر این که می بایست در قسمت توضیحات، توضیحات لازم را بنویسیم، باید نام کاربری، پست الکترونیکی مربوط به همان پیج، آخرین رمز ها عبور و همچنین عکس پروفایل خود را به پشتیبانی اینستا گرام ارسال کنید تا نسبت به برگرداندن پیج و اکانت شما اقدام کنند.

بیشتر بخوانید  اطلاع از دزدیده شدن ویدئوها در یوتیوب

ممکن است شما هم بعد از به روز رسانی جدید اینستا گرام آن را زود به روز رسانی کرده باشید و بعد از اجرای نسخه ی جدیدش فهمیده باشید که می بایست باید اول به حساب کاربری تان دوباره وارد شوید ولی هر چقدر تلاش می کنید به حسابتان دست پیدا نمی‌ کنید یا اینکه با ورود به خسابتان ولی باز هم پست های جدید را نمی توانید به روز رسانی کنید و تازه متوجه شده اید که نباید این کار را می کردید. در این حالت ی بایست از ارتباط اینترنتی تان با خبر شوید و ببینید که کاملا به اینترنت وصل هستید یا نه. اگر شما از اینترنت خانگی یهره می برید در این مواقع می بایست مودمتان را ریست کنید تا از یک آی پی جدید برای وصل شدن به اینترنت استفاده کنید.

اگر از اینترنت سیم کارت استفاده می کنید هم می بایست کش اینستاگرام خودتان را حذف کرده و این بار نسخه ی به روز شده ی اینستاگرام را نصب کنید تا مشکل برطرف شود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مشکلات موجود در اپلیکیشن اینستاگرام و راه های برطرف کردن آن ها

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *