قابلیت Highlights از اسکایپ حذف شد

قابلیت Highlights

قابلیت Highlights اسکایپ | یکی از پیام رسان های محبوب دنیا برای برقراری تماس های تصویر، اسکایپ (Skype) می باشد که قطعا همه ی شما نسبت به این پیام رسان آشنایی کامل دارید. اسکایپ هم در نسخه ی موبایلی موجود می باشد و هم در نسخه ی دسکتاپ که کاربران برای برقراری تماس های تصویری اساسا از این نرم افزار استفاده می نمایند و در این زمینه می توان گفت که اسکایپ یکی از کامل ترین ها می باشد.

قابلیت Highlights اسکایپ

کمپانی مایکروسافت در طی روزهای اخیر چند تغییر اصلی را در اسکایپ ایجاد کرده است که در نهایت، ظاهر و سبک ساده و آشنای پیشین تا حدودی بازیابی گردد. زمانی که ردموندی‌ ها از اسکایپ جدید رونمایی نمودند، تغییرات زیاد آن سبب شد که پیامرسان مذکور، طراحی کاملا مدرن و امروزی به خود بگیرد؛ البته این تغییرات آنقدرها برای برخی از کاربران قدیمی اسکایپ جالب نبود.

اسکایپ

علاوه بر تغییرات فراوانی که کمپانی مایکروسافت به منظور بهبود عملکرد این پیام رسان محبوب برای همه ی کاربران اعمال نمود، ویژگی هایی در این اپلیکیشن مشاهده می‌ شد که هیچ استفاده ی خاصی نداشته و مورد نیاز کاربری نبودند. یکی از این موارد قابلیت Highlights بود. اساسا این قابلیت در اسکایپ با الگوبرداری کامل از اسنپ‌ چت طراحی شده بود و با استفاده از آن می‌ توانستید تصاویر و ویدیوهایی را برای یک مدت محدود با سایرین به اشتراک بگذارید. برخلاف اینستاگرام که با ایده گرفتن از اسنپ‌ چت، قابلیت موفق استوری را اضافه نمود؛ کمپانی مایکروسافت با افزودن Highlights موفقیت زیادی کسب نکرد و بر اساس گفته های یکی از اعضای تیم اسکایپ، کاربران به طورکلی از این قابلیت استقبال نکردند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  کسب درآمد واتساپ از کاربران تجاری

نظرات در مورد : قابلیت Highlights از اسکایپ حذف شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *