واتس اپ در حال آزمایش قابلیت پاسخگویی خصوصی برای کاربران اندروید می باشد

پیام رسان واتس اپ

واتس اپ یکی از پیام رسان های بسیار محبوب در دنیا می باشد که بسیاری از کاربران ایرانی پس از فیلتر شدن تلگرام به آن روی آوردند ولی از سوی دیگر این پیام رسان قابلیت های تلگرام را دارا نبود و همین امر تعدادی از کاربران را از تصمیمشان پشیمان کرد ولی واتس اپ تصمیم گرفت تا قابلیت های بیشتری را برای جذب کاربران ارائه نماید و تا به امروز در این زمینه موفق بوده است.

پیام رسان واتس اپ

اگر شما نیز از کاربران پیام رسان واتس اپ نسخه بتا در اندروید هستید، می‌ توانید هم اکنون یکی از جدیدترین قابلیت های این پیام رسان را بررسی نمایید. این قابلیت به شما اجازه می‌ دهد تا بتوانید جواب سایر افراد گروه را به شکل خصوصی بدهید. به منظور استفاده از این قابلیت باید بر روی پیامی که قصد دارید به آن پاسخ دهید ضربه بزنید و سپس با انتخاب گزینه‌ ی سه نقطه در بالای گفتگو گزینه‌ ی Reply Privately را انتخاب نمایید. همچنین این قابلیت برای کاربران پیام رسان واتس اپ این ویزگی را فراهم می نماید که بتوانند پیام‌ های قبلی را در گروه‌ ها به شکل خصوصی پاسخ بدهند. همچنین اهمیتی ندارد که گروه محدودیت داشته باشد و یا نه، تمامی کاربران می توانند نسبت به پاسخدهی خصوصی اقدام نمایند.

پیام رسان واتس اپ

یکی دیگر از قابلیت هایی که به احتمال زیاد بر خلاف قابلیت قبلی به ذائقه ی کاربران خوش نمی آید، قابلیت نمایش تبلیغات در پیام رسان واتس اپ می باشد. معاون کمپانی واتس اپ، کریس دنیلز، اعلام نموده است که احتمالا واتس اپ به همراه قابلیت معروف Status به نمایش تبلیغات خواهد پرداخت. قابلیت Status در پیام رسان واتس اپ مشابه قابلیت استوری در اینستاگرام و اسنپ چت می باشد. این ویژگی از هنگام عرضه با محبوبیت بسیاری رو به رو گردیده است. تا حدی که حتی بیشتر از قابلیت استوری در اسنپ چت، از قابلیت Status در واتس اپ استفاده می گردد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: phonearena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : واتس اپ در حال آزمایش قابلیت پاسخگویی خصوصی برای کاربران اندروید می باشد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *