قابلیت استفاده از واتساپ در دو گوشی بزودی از راه می رسد

قابلیت استفاده از واتساپ در دو گوشی بزودی از راه می رسد

واتساپ این روزها در حال افزودن قابلیت های مختلفی به اپلیکیشن خود است. حال گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می دهد این برنامه قصد دارد بزودی قابلیت استفاده از یک اکانت در دو گوشی را بزودی فعال سازد.

با این قابلیت افراد می توانند در دو اسمارتفون یک حساب کاربری واتساپ داشته باشند و پیش از این چنین قابلیتی ممکن نبود. این گزارش را وب سایت WABetaInfo فاش کرده که همیشه در ارائه جزئیات قابلیت های بعدی واتساپ اخبار صحیحی را ارائه می دهد.

کدهای این قابلیت در جدیدترین نسخه بتا واتساپ آشکار شده و وب سایت WABetaInfo هم موفق شده به آن دست یابد. مشخص نیست چه زمانی باید شاهد در دسترس قرار گرفتن چنین ویژگی باشیم اما نباید خیلی دور باشد.

متأسفانه، از آنجایی که این اطلاعات در کد آخرین نسخه بتای واتس اپ برای اندروید یافت شده است، هیچ اطلاعاتی در مورد زمان انتشار این ویژگی توسط رسانه های اجتماعی برای عموم وجود ندارد. اما خوشحالیم که واتس اپ تصمیم گرفته این گزینه را پیاده سازی کند. به عنوان مثال، تلگرام در حال حاضر امکان استفاده از چندین گوشی را ارائه می دهد. بنابراین، کمی عجیب است که واتس اپ، یک پلت فرم پیام رسانی که توسط میلیون ها نفر در سراسر جهان استفاده می شود، این عملکرد را نیز ندارد.

به جرات می توان واتساپ را از اپ های پیام رسان محبوب دانست که بیشتر کاربران آن در منطقه ایالات متحده هستند. انتظار داریم این برنامه بزودی قابلیت های جدیدی را دردسترس مخاطبان خود قرار دهد. مشخص نیست ویژگی مذکور چه تاریخی برای کاربران دردسترس قرار می گیرد و احتمالا تا آگوست این شرکت بخواهد قابلیت را دردسترس عموم قرار دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  واتساپ ویژگی جدیدی برای حفظ حریم خصوصی معرفی می کند

نظرات در مورد : قابلیت استفاده از واتساپ در دو گوشی بزودی از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *