گوشی Galaxy S20 FE سامسونگ دارای مشکلی در نمایشگر لمسی است

شرکت سامسونگ پیشتر بود که گوشی هوشمند گلکسی اس 20 اف ای را به عنوان یک پرچمدار ارزان قیمت معرفی کرد. اسمارتفونی که مشخصات قابل توجهی داشته و یک مدل معمولی نیست.

در حقیقت گلکسی اس 20 اف ای جانشین گلکسی اس 10 لایت سال گذشته محسوب می شود. براساس گزارش تازه انتشاریافته، برخی کاربران این پرچمدار اعلام کردند در بخش صفحه نمایش لمسی مشکلی وجود دارد و از این رو Galaxy S20 FE دارای قابلیت لمسی نقصانی است.

این موضوع را یکی از کاربران ردیت مطرح کرده و پیش بینی می شود سامسونگ واکنشی درباره این موضوع نشان دهد. البته مشخص نیست در چه زمانی به رفع مسئله می پردازد و احتمالا بزودی در قالب یک بروزرسان نرم افزاری این مشکل را برطرف سازد.

زیرا برخی از این مسائل یک مشکل نرم افزاری هستند که می توان آن را برطرف ساخت. البته بهتر است به نمایندگی رسمی این شرکت نیز مراجعه کنند تا مسئله کاملا رفع شود.

آخرین ارائه اواسط محدوده سامسونگ ، GALAXY S20 FE ، مشخصات چشمگیر با برچسب قیمت $699 است. با این حال ، داوران و پذیرندگان اولیه گزارش برخی از مشکلات صفحه نمایش لمسی با دستگاه را آغاز کرده اند. گزارش های مربوط به انجمن های Reddit و سامسونگ با شکایت از صفحه نمایش لمسی بی پاسخ و ابجو بد و کم مایه فانتوم ، ساختن دستگاه دشوار برای استفاده است.

شرکت سامسونگ بزودی قصد دارد از نسخه جدید خانواده گلکسی اس 20 رونمایی کند. سال گذشته این شرکت نسخه لایت گلکسی اس 10 را رونمایی کرد و برای سال 2020 هم تصمیم دارد چنین مدلی برای سری گلکسی اس 20 در نظر گیرد.

البته برخلاف سال گذشته قرار نیست مدل با نام گلکسی اس 20 لایت معرفی شود. در واقع شرکت کره‌ای قصد دارد اسمارتفون را با نام Galaxy S20 Fan Edition معرفی کند. بنابراین با گوشی هوشمندی رو به رو هستیم که مشخصاتی نسبتا رده پایین‌تر در سری گلکسی اس 20 دارد اما همچنان به عنوان پرچمدار شناخته می‌شود.

گوشی هوشمند Galaxy S20 Lite یا Galaxy S20 Fan Edition در اکتبر سال جاری معرفی و عرضه خواهد شد. مدلی با پردازنده پرچمدار کوالکام، صفحه نمایش با نرخ نوسازی 120 هرتز و برخی دیگر. به تازگی مشخص شده سامسونگ برای مدل مورد اشاره از پک باتری 4500 میلی آمپرساعتی بهره گرفته است. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند بزودی سامسونگ واکنشی نشان دهد.

بیشتر بخوانید  مقایسه دوربین هواوی P30 Pro در مقابل S10+، آیفون XS، پیکسل 3، می 9 و میت 20 پرو

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Galaxy S20 FE سامسونگ دارای مشکلی در نمایشگر لمسی است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *