فروش بالای گوشی های نوکیا

گوشی های نوکیا

فروش بالای گوشی های نوکیا : بعد از سال ها , نوکیا باری دیگر با تولید خط جدیدی از گوشی های هوشمند وارد بازار شد. این کمپانی در کنار گوشی های هوشمند HMD ، دستگاه های 3310 را نیز وارد بازار کرد. در ماه فوریه , نوکیا از مدل HMD Global در نمایشگاه بارسلونا رونمایی کرد.

به محض ارائه این گوشی ها به بازار , فروش های میلیونی و فراوان آن ها قابل توجه بوده است. آمار فروش نوکیا تا جدی تاثیر گذار بوده که شرکت تحقیقاتی آی دی سی بیان کرده نوکیا با تولیدات و محصولاتی مناسبی وارد بازار شده و کار خود را شروع کرده که به پنجمین برند برتر فنلاند تبدیل شده و 0.4 از اقتصاد فروش گوشی های هوشمند کل بازار را از آن خود کرده است. فروش گوشی های نوکیا در هر سه ما سال بررسی می شوند و نشانگر افزایش فروش در هر فصل هستند.

در سه ماه اول سال یک دهم میلیون از دستگاه ها در بازار چین فروخته شدند. در ماه ژوئن , یک و چهار دهم میلیون از دستگاه ها فروش رفت. در سه ماه سوم سال حدود دو و نیم میلیون از دستگاه ها در سطح جهانی به فروش رفت. پیش بینی می شود سه و نیم میلیون از این دستگاه در سه ماه چهارم سال فروخته شود.

تحلیل گران پیش بینی می کنند شرکت نوکیا در سال 2017 که اولین سال بازگشت آن به صنعت تولید گوشی های هوشمند است , فروش فوق العاده ای خواهد داشت و دوباره به دوره ی اوج خود باز خواهد گشت، اینبار همه چیز فرق خواهد کرد، زیرا نوکیا قدرتمند تر از قبل به دنیای گوشی های هوشمند بازگشته است.

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نگاهی کوتاه به گوشی هوشمند Nokia Lumia 730

نظرات در مورد : فروش بالای گوشی های نوکیا

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *