گوشی نوکیا Style+ بزودی معرفی می شود

گوشی نوکیا Style+ بزودی معرفی می شود

نوکیا به زودی گوشی Style+ را معرفی خواهد کرد. قبل از اعلام رسمی، گوشی هوشمند نوکیا در وب سایت صدور گواهینامه کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده (FCC) مشاهده شد. لیست نشان می دهد که این گوشی با سیستم دوربین سه گانه عقب و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی عرضه خواهد شد. علاوه بر این، رندر طراحی گوشی نیز مشاهده شده است که ابعاد گوشی را تایید می کند.

لیست FCC ایالات متحده برای نوکیا Style+ اولین بار توسط MySmartPrice مشاهده شد. گوشی هوشمند با شماره حالت TA-1448 در وب سایت ذکر شده است. همانطور که در لیست ذکر شده، باتری گوشی هوشمند نوکیا با باتری 4900 میلی آمپر ساعتی قدرت می گیرد. Style+ یک گوشی هوشمند 5G با پشتیبانی از چندین باند NR 5G است.

علاوه بر این، وب‌سایت FCC نشان می‌دهد که گوشی یک شارژر با شماره مدل AD-020US دارد. قدرت شارژر مشخص نیست و نمی دانیم چگونه خواهد بود. با این حال، طبق گزارش های قبلی، این گوشی هوشمند می تواند از شارژ سریع 20 واتی پشتیبانی کند.

علاوه بر این، پایگاه داده FCC دوربین و مشخصات گوشی هوشمند را فاش می کند. طبق لیست، این گوشی دارای صفحه نمایش LCD و دوربین سه گانه عقب با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 5 مگاپیکسلی و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. این گوشی از یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی بهره می برد.

Style+ همچنین از وب سایت های گواهی کیفیت چین (CQC) و WiFi Alliance با همان شماره مدل عبور کرده است. لیست WiFi Alliance در ابتدا نام اسمارتفون را فاش کرد و پیشنهاد داد که این گوشی از اندروید 12 استفاده می کند.

در نهایت، این نشریه رندر طراحی گوشی هوشمند را به اشتراک گذاشته است. طبق تصویر، ابعاد این گوشی هوشمند 166.1 در 76.4 میلی متر (ارتفاع و عرض) است. رندر همچنین تنظیم دوربین پشت سه گانه همراه با فلاش LED را تأیید می کند. در اخباری مرتبط چند ماه پیش نوکیا گوشی جی 11 را روانه بازار کرد و حالا به نظر می رسد که این شرکت به زودی از نسخه پلاس همین گوشی رونمایی کند. طبق گزارشی، نوکیا جی 11 پلاس در پایگاه داده Geekbench مشاهده شده است که برخی از مشخصات کلیدی آن را نشان می دهد و به عرضه قریب الوقوع آن اشاره دارد.

بیشتر بخوانید  نوکیا با تبلت های جدید خود به دنبال صعودی دوباره به قله تکنولوژی است !

این لیست نشان می دهد که گوشی هوشمند آینده از یک پردازنده هشت هسته ای Unisoc پشتیبانی می کند. گوشی نوکیا همچنین به سیستم عامل اندروید 12 هم تجهیز بوده که می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد. همانطور که در ابتدا توسط MySmartPrice مشاهده شد، Nokia G11 Plus در سایت بنچمارک Geekbench رویت گشته است. جالب اینجاست که این لیست شماره مدل گوشی هوشمند را فاش نمی کند، با این حال نام نوکیا جی 11 پلاس را تایید کرده است.

این لیست نشان می دهد که نوکیا جی 11 پلاس از یک پردازنده هشت هسته ای Unisoc مشابه باقی گوشی های هوشمند سری G استفاده می کند. همچنین نشان داده که پردازنده هشت هسته ای با فرکانس 1.61 گیگاهرتز است. علاوه بر این، گوشی به گرافیک Mali G57 متکی است. تمام این اطلاعات نشان می دهد که Nokia G11 Plus می تواند توسط Unisoc T606 Soc قدرت گیرد. این لیست همچنین نشان داده که این گوشی هوشمند با رم 4 گیگابایتی عرضه می شود، با این حال، امکان چند نوع ذخیره سازی را نمی توان رد کرد. همانطور که در بالا ذکر شد، این گوشی هوشمند از اندروید 12 استفاده خواهد کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی نوکیا Style+ بزودی معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *