عرضه ارز دیجیتال لاین در صرافی بیت باکس

ارز دیجیتال لاین | این روزها یکی از مباحث بسیار داغ دنیای دیجیتال استخراج ارزهای دیجیتالی است که هر روز بر ارزش آن ها افزوده می شود. بسیاری از افراد نیز تا به امروز اقدام به استخراج ارزهای دیجیتالی نموده اند. اگر خبرها را تا به امروز دنبال کرده باشید، قطعا می دانید که برخی از کمپانی ها نظیر لاین قصد داشتند تا ارزهای دیجیتالی اختصاصی خود را عرضه نمایند و باید بگویم که اکنون این موضوع محقق شده است و لایت ارز دیجیتال اختصاصی خود را در صرافی بیت باکس عرضه نموده است.

ارز دیجیتال لاین

غول پیام‌ رسان های توکیویی یعنی پیام رسان لاین، ارز  دیجیتال خود را با نام Link در صرافی معتبر ارزهای دیجیتال بیت باکس عرضه داشت. این صرافی هم متعلق به همان کمپانی لاین می باشد. هم اکنون ارز دیجیتال لینک با ارزهایی نظیر بیت‌ کوین، اتریوم و تتر قابل خریداری می باشد. پلتفرم این پیام‌ رسان که در توکیو فعال می باشد، این رونمایی را به‌ عنوان یک نقطه‌ ی عطف در ایجاد اکوسیستم ارزهای دیجیتال خود بیان کرد. یکی دیگر از هدف های این کمپانی، افزایش محبوبیت و اعتبار ارز دیجیتال در بین فعالان بازار می باشد.

صرافی بیت لاکس در ماه جولای سال جاری میلادی در کشور سنگاپور آغاز به کار کرد. این صرافی، 30 ارز دیجیتال شامل لایت‌ کوین و بیت‌ کوین کش را پشتیبانی می نماید. کمپانی سنگاپوری لاین تک پلاس، مدیریت این صرافی را بر عهده گرفته است. این صرافی از 15 زبان مختلف شامل کره‌ ای و انگلیسی پشتیبانی می نماید و برای همه ی مردم جهان به جز آمریکایی ها و ژاپنی ها،‌ در دسترس می باشد.

ارز دیجیتال لاین

به منظور انجام تراکنش و خرید و فروش ارز دیجیتال لینک، احتیاج به حداقل سرمایه ی 5 دلار در صرافی بیت باکس دارید. به منظور افزایش تعداد کاربران و مالکان این ارز دیجیتال هم برنامه‌ های مختلفی به شکل Air Drop در نظر گرفته شده است. تمامی این برنامه‌ ها در عرضه‌ ی ارزهای دیجیتال مرسوم می باشد و ارائه دهنده ی ارز دیجیتا لینک، در زمان معرفی، به دارندگان آن جوایزی را به شکل ارزهای دیگر و یا قرعه‌کشی و پرداخت همین ارز، واریز می نماید.

بیشتر بخوانید  چک کردن تمامی پیام رسان ها با یک اپلیکیشن (All in One Messenger )

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : عرضه ارز دیجیتال لاین در صرافی بیت باکس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *