نگران قطعی اینترنت ایران در جریان تحریم های آمریکا نباشید

اخیرا اگر خبرها را دنبال کرده باشید، قطعا می دانید که در پی تحریم های آبان ماه ایالات متحده ی آمریکا قرار است اینترنت کشور نیز تحریم شده و قطع گردد، همین موضوع افراد زیادی را نگران کرد و سبب شد تا شایعات بسیاری در این مورد مطرح گردد و اکنون آذری جهرمی به عنوان وزیر ارتباطات کشور در این خصوص حرف هایی را مطرح نمود.

تحریم های آمریکا

آذری جهرمی در خصوص شایعه ی قطع شدن اینترنت از سوی آمریکا اظهار نظر داشت و خبر داد که جای هیچگونه نگرانی برای قطعی اینترنت در ایران وجود ندارد.

اساسا دسترسی به اینترنت در جهان رییس ندارد که بگوییم ایالات متحده رییس اینترنت بوده و اینترنت ایران را قطع می‌ کند ولی در زمینه ی خدمات و سرویس‌ ها، آمریکا با تحریم بعضی از دسترسی‌ ها به خدمات به کسب و کار جوانان ما لطمه وارد کرد و احتمال دارد که این تحریم ها تشدید گردند.

تحریم های آمریکا

ابتدای هفته ی جاری رئیس سازمان پدافند غیرعامل، سردار غلامرضا جلالی، احتمال قطع اینترنت از سوی ایالات را در 13 آبان را مطرح نمود و البته آن را بسیار ضعیف عنوان داشت. همین موضوع سبب شد تا این نگرانی در میان عموم جای بگیرد. ایشان گفته بود که شبکه ی ملی اطلاعات به اندازه‌ ای آماده می باشد که می‌ تواند خدمات اساسی مردم را پاسخگو شود. با تمامی این وجود جهرمی امروز با حضور در یکی از برنامه‌ های پربیننده صدا و سیما، سعی کرد با اشاره به عدم وجود یک رییس و تصمیم‌ گیرنده برای اینترنت، اذهان عمومی را آرام نماید. از طرفی دیگر آذری جهرمی به بحث تشدید تحریم‌ ها برای کسب‌ و کارها نیز اشاره ای داشت.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رزمایش قطع اینترنت ایران چرا برگزاری می شود ؟

نظرات در مورد : نگران قطعی اینترنت ایران در جریان تحریم های آمریکا نباشید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *