طول مدت زمان گیم پلی بازی Elden Ring آشکار شد

طول مدت زمان گیم پلی بازی Elden Ring آشکار شد

ماه فوریه باید شاهد انتشار بازی Elden Ring از عناوین نقش آفرینی موردانتظار استودیو فرام سافتور باشیم که گفته شده مراحل ساخت آن به پایان رسیده است. در جریان رویداد Taipei Game Show، یاسوهیرو کیتائو از تهیه کنندگان بازی جزئیاتی درباره طول مدت زمان گیم پلی این عنوان آشکار کرد. یاسوهیرو کیتائو بیان داشت که برای اتمام بازی Elden Ring به 30 ساعت زمان نیاز دارید. او افزود که مدت زمان گیم پلی یک بازی به خود افراد بستگی دارد اما اتمام بخش اصلی 30 ساعت طول خواهد کشید.

ناگفته نماند که برای اتمام کامل باید بیش از 30 ساعت زمان صرف کرد و این مدت زمان تنها شامل بخش داستانی اصلی می‌شود. کیتائو اضافه کرد که اگرچه این بازی دنیای وسیعی دارد اما به شکلی طراحی شده که بتوان بدون تجربه کامل آن، داستان را به اتمام رساند. همچنین باید بیان کرد که برخی بازیکنان ترجیح می‌دهند کل نقشه را جستجو کنند و برخی هم به اتمام داستان بسنده می‌کنند.

کیتائو می‌گوید که اتمام 100درصدی بازی Elden Ring امر ساده‌ای نیست و یک سری موارد وجود دارد که مانع از آن می‌شود. بنابراین نزدیک شدن به 100 درصد هم می‌توان یک مهارت بزرگ برای گیمر باشد. ناگفته نماند که سبک بازی Elden Ring سولزلایک است و با یک اثر نقش آفرینی رو به رو هستیم که قطعا اتمام آن امر ساده‌ای نیست و بازیکنان با چالش‌های بزرگ رو به رو هستند.

گفته شده همانند دارک سولز 3، بازیکنان با توجه به انتخاب خود پایان متنوعی را مشاهده خواهند کرد، به هر حال باید منتظر انتشار نهایی باشیم تا جزئیات بیشتری کسب کرد. بازی Elden Ring در 25 فوریه یا ششم اسفندماه برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و رایانه شخصی منتشر خواهد شد.

انتظار داریم با انتشار در ماه فوریه با استقبال قابل توجهی رو به رو شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بازی کلش آف کلنز

نظرات در مورد : طول مدت زمان گیم پلی بازی Elden Ring آشکار شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *