انتشار مشخصات کامل گوشی Axon 40 Ultra زد تی ای

انتشار مشخصات کامل گوشی Axon 40 Ultra زد تی ای

ZTE Axon 40 Ultra در تاریخ 9 می رونمایی خواهد شد. پیش از عرضه، سازنده چینی پوسترهایی را برای نمایش طراحی خود منتشر کرده است. علاوه بر این، دستگاه با تمام مشخصات اصلی در پایگاه داده TENAA نیز رویت شده است.

اخیراً یک رندر از Axon 40 Ultra در سایت خرده‌فروشی چینی Pinduoduo مشاهده شد. این رندر طراحی کامل دستگاه را فاش می کرد و گویی قرار است شاهد یک محصولی شبیه به پرچمدار گلکسی نوت 20 سامسونگ باشیم. اکنون، این شرکت رندرهای جدیدی را برای نمایش محصول خود منتشر کرده و همانطور که در تصویر قابل مشاهده بود، Axon 40 Ultra در دو رنگ مشکی و خاکستری عرضه خواهد شد که رنگ طلایی کم رنگی دارد.

در بخش جلو Axon 40 Ultra یک صفحه نمایش لبه خمیده با حاشیه های باریک در بالا و پایین به چشم می خورد. صفحه نمایش فوق العاده به نظر می رسد زیرا هیچ برشی برای دوربین سلفی وجود ندارد. همانطور که مشخص است، این دستگاه مجهز به دوربین سلفی زیر نمایشگر خواهد بود.

در لیست تنا Axon 40 Ultra آمده است که دارای یک پنل نمایشگر 6.8 اینچی OLED بوده که وضوح تصویر 1116 پیکسل را ارائه می دهد. مشخص نیست که آیا دستگاه از نرخ تازه‌سازی بالاتر پشتیبانی می‌کند یا خیر. این نمایشگر همچنین با اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش به فروش می رسد.

اسنپدراگون 8 نسل 1 قدرت آکسون 40 اولترا را تامین خواهد کرد. لیست TENAA همچنین بیان می‌کند که دستگاه با حداکثر 16 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت حافظه داخلی وارد بازار می‌شود. این گوشی تحت سیستم عامل اندروید 12 مبتنی بر رابط کاربری MiFavor UI عمل می کند.

Axon 40 Ultra دارای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی زیر صفحه نمایش است. پنل عقب دستگاه سه حسگر دوربین 64 مگاپیکسلی + 64 مگاپیکسلی + 64 مگاپیکسلی خواهد داشت که هر یک حسگرهایی خاص هستند. این دستگاه دارای یک باتری 4900 میلی آمپر ساعتی بوده و احتمالا 5000 میلی آمپر اعلام می شود و از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی دارد. در سایر مشخصات باید به یک حسگر IR، بلندگوهای استریو و یک موتور خطی محور X اشاره کرد. ضخامت این دستگاه 8 میلیمتر و وزن آن 204 گرم خواهد بود.

بیشتر بخوانید  تبلت زد تی ای Axon Pad 5G معرفی شد

شرکت زد تی ای قصد دارد در آینده نزدیک پرچمدار جدید خود را تحت عنوان گوشی Axon 40 Ultra معرفی کند. هفته آینده این شرکت آخرین سری آکسون، یعنی Axon 40 را با سه مدل مورد انتظار معرفی خواهد کرد: Axon 40 ساده،  Axon 40 Pro و Axon 40 Ultra. ما قبلاً Ultra را در یک تصویر زنده از جلو دیده‌ایم.

واضح است که به نظر می رسد  گوشی هوشمند رده بالا که در سال 2022 عرضه شده است،  چیزی که آن را به سطح بعدی می برد، آخرین نسل دوربین سلفی زیر نمایشگر است که با چشم غیر مسلح نمی توانید آن را مشاهده کنید. ZTE در زمینه دوربین زیر نمایشگر پیشگام بود، بنابراین منطقی است که با هر نسخه جدید به نوآوری و برتری در این زمینه ادامه دهد. در عقب سه سنسور دوربین بزرگ وجود دارد که همگی 64 مگاپیکسل هستند. همچنین همه آنها از فیلمبرداری 8K پشتیبانی خواهند کرد. نه تنها این، بلکه شایعات حاکی از آن است که سنسور اصلی و فوق عریض دقیقاً از همان سنسور استفاده می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار مشخصات کامل گوشی Axon 40 Ultra زد تی ای

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *