طراحی گوشی ریلمی narzo 50i فاش شد

طراحی گوشی ریلمی narzo 50i فاش شد

ریلمی بزودی گوشی میان رده جدید narzo 50i را معرفی خواهد کرد و در این بین به تازگی شاهد رویت شدن تصویر آن در فضای اینترنت هستیم. دیوایسی که دارای ماژول دوربین مربعی است.

Realme غول فناوری چینی رویدادی را در 24 سپتامبر در هند برنامه ریزی کرده است. این شرکت تایید کرده که از مجموعه ای از محصولات جدید رونمایی می کند و یکی از آنها realme narzo 50i خواهد بود. قبل از اعلام رسمی این دستگاه ، طراحی عقب آن در یک رندر فاش شده است.

رندر عقب realme narzo 50i توسط 91Mobiles به اشتراک گذاشته شده است. این تصویر تمام طراحی پشت گوشی را نمایان می کند. این رندر گوشی را در رنگ سبز با جزیره دوربین سیاه رنگ و متنی به رنگ نقره ای نمایش می دهد. اگرچه به نظر می رسد این دستگاه دارای چندین دوربین است، اما در واقع دارای یک دوربین کوچک با فلاش LED است.

طراحی گوشی ریلمی narzo 50i فاش شد

علاوه بر این، بیش از نیمی پنل عقب گوشی هوشمند دارای نوار است ، در حالی که قسمت باقی مانده ساده به نظر می رسد. بر خلاف اکثر گوشی ها ، اسپیکر این مدل در عقب قرار دارد و بنابراین، یک مشبک هم تدارک دیده شد.

ما همچنین کلیدهای تنظیم صدا و کلید پاور را در سمت راست مشاهده می کنیم. در نهایت، اگر دقیق نگاه کنیم، اشاره ای به جک 3.5 میلی متری هدفون در پایین وجود دارد. متأسفانه ، این رسانه مشخصات گوشی را به اشتراک نگذاشته است. با این حال، می گوید که realme narzo 50i مقرون به صرفه ترین تلفن هوشمند realme narzo تا به امروز خواهد بود.

از آنجایی که 24 سپتامبر دور نیست، لازم نبوده خیلی منتظر بمانیم تا همه چیز را در مورد realme narzo 50i بدست آوریم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی Realme 11 Pro 5G راهی بازار شد

نظرات در مورد : طراحی گوشی ریلمی narzo 50i فاش شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *