قوی ترین گوشی های میان رده جهان مشخص شدند

قوی ترین گوشی های میان رده جهان مشخص شدند

AnTuTu دو رتبه بندی عملکرد گوشی های هوشمند از مدل های ارزان قیمت موجود در بازار جهانی را منتشر کرده است. POCO F3 با تراشه اسنپدراگون 870 پیشتاز است و پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو در 3 رتبه اول قرار دارند. هر دو گوشی هوشمند گوگل به پردازنده اختصاصی Tensor این شرکت مجهز هستند.

در جایگاه چهارم Xiaomi Mi 11X قرار دارد و 5 تای برتر شامل Black Shark 4 هم می شود. همچنین در 10 رتبه برتر Realme GT Neo 2T، Redmi K40، Xiaomi 12X، realme GT Neo و OnePlus 9R قرار دارند.

رتبه دوم عملکرد شامل نه 10، بلکه 9 گوشی هوشمند با پردازنده های موبایل متوسط تر است. بهترین در اینجا vivo iQOO Z5 با پردازنده اسنپدراگون 778G محسوب می شود. 3 مورد برتر Realme GT Master و Realme Q3s هستند.

Xiaomi Mi 11 Lite و Xiaomi 11 Lite 5G NE در 5 رتبه برتر جای گرفتند. Honor 50 در جایگاه 6 قرار گرفته و پس از آن سامسونگ Galaxy A52s است. بدترین آنها Realme 9 Pro+ و Redmi Note 11i 5G می باشد.

در اخباری مرتبط ساعت گوگل Pixel Watch در کنار Pixel 6a طی رویداد I/O 2022 به عنوان اولین ساعت هوشمند این شرکت رونمایی شد. این ساعت مورد انتظار در ماه اکتبر عرضه خواهد شد. با این حال، مشخصات ساعت در حال حاضر به بیرون درز کرده است. هفته گذشته، شایعه شده بود که ساعت هوشمند از پردازنده قدیمی Exynos 9110 استفاده می کند و گزارش جدید امروز تأیید می کند که Pixel Watch در واقع از Exynos 9110 استفاده می کند، اما با کمک تراشه دوم.

9to5Googe به نقل از منابع تایید کرده که چیپست Exynos 9110 2018 در واقع قدرت اولین ساعت هوشمند گوگل را تامین می کند، اما با یک پردازنده کمکی همراه خواهد بود که قرار است مقداری از بار 9110 را کاهش دهد. این امکان وجود دارد که این چیپست اضافی با نام تجاری Tensor عرضه شود، با این حال، مشخص نیست که آیا گوگل قصد دارد نام تجاری خود را به ابزارهای پوشیدنی گسترش دهد یا خیر.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بهترین گوشی میان رده

نظرات در مورد : قوی ترین گوشی های میان رده جهان مشخص شدند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *