شیائومی 13 اولترا دارای لنز پیروسکوپی جدید

شیائومی 13 اولترا دارای لنز پیروسکوپی جدید

سری Xiaomi 13 اوایل ماه جاری در چین عرضه شد. اما این پایان برای سری پرچم‌دار نیست، زیرا این شرکت معمولاً یک مدل Ultra سطح بالا از سری شماره‌دار خود را نیز عرضه می‌کند. اکنون، یک فاش جدید جزئیات جالبی را در مورد مدل آتی شیائومی 13 اولترا فاش کرده است.

به گفته کارتیکی سینگ، نسخه جدید Ultra غول فناوری چینی برای آخرین سری پرچمدار خود دارای یک دوربین پریسکوپ کاملا جدید و بهبود یافته در پشت است. مشاور ادعا کرد که دوربین جدید پریسکوپ در شیائومی 13 اولترا “همه را شوکه خواهد کرد.” به عبارت دیگر، این برند به وضوح در تلاش است تا عملکرد یا ویژگی های چشمگیر را از طریق این لنز زوم به ارمغان بیاورد. مدل‌های Ultra این شرکت از گوشی‌های هوشمند یکی از پریمیوم‌ترین گوشی‌های این شرکت هستند که بهترین قابلیت‌های عکاسی را نیز دارند.

بنابراین، این خبر دقیقاً تعجب آور نیست. نسخه سال گذشته، 12s Ultra، با سنسور Sony IMX989 که اندازه سنسور بزرگ 1 اینچی داشت، عرضه شد. سینگ در ادامه افزود: «از 2 سال گذشته هیچ‌کس نتوانسته سامسونگ را در بزرگنمایی طولانی زوم به چالش بکشد که باعث تنبلی سامسونگ شده است و آنها در حال حاضر برای 3 نسل از سخت‌افزار مشابه استفاده می‌کنند، اما سال آینده همه چیز شروع به تغییر خواهد کرد و این انحصار به وجود خواهد آمد. یک پایان.”

به این معنا که ماژول زوم اپتیکال جدید احتمالاً می‌تواند تصاویری با کیفیت بهتر و واضح‌تر ارائه دهد و در عین حال بزرگنمایی بیشتری نیز ارائه دهد. سامسونگ هنوز هم با دوربین های تله فوتو خود تاج را در اختیار دارد، اما به زودی ممکن است رقیبی شایسته داشته باشد. متأسفانه، این تنها چیزی است که در مورد دوربین پریسکوپ Xiaomi 13 Ultra می دانیم. بنابراین برای به‌روزرسانی‌های بیشتر در مورد این موضوع در اطراف باشید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سرعت شارژ گوشی Xiaomi 14 فاش شد

نظرات در مورد : شیائومی 13 اولترا دارای لنز پیروسکوپی جدید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *