شارژ سریع 210 واتی شیائومی رکورد جدیدی ثبت کرد

شارژ سریع 210 واتی شیائومی رکورد جدیدی ثبت کرد

ما خبرهای خوبی برای همه طرفداران شیائومی داریم – حداقل اگر به رکوردهای شارژ سریع علاقه دارید! به نظر می رسد شیائومی رکورد جدیدی را ثبت کرده است. زمانی که وارد بازار شود، قدرتمندترین و سریع ترین در جهان خواهد بود. iQOO، یک شرکت چینی که وعده شارژ سریع 200 واتی را می دهد، در حال حاضر رکورددار است. شیائومی در این ماه موفق شد با قدرت فوق العاده 210 وات از آن پیشی بگیرد!

با این حال، شیائومی آزمایش‌های زیادی را با Xiaomi 11 Ultra انجام داده است و در حال حاضر شارژ 200 واتی را در بازار جهانی ارائه نمی‌کند. با استفاده از این سرعت شارژ، گوشی هوشمند در حدود 8 دقیقه به طور کامل از 0 به 100 رسید.

شارژ سریعی که می تواند 210 وات برق تولید کند، به تازگی گواهینامه شیائومی را دریافت کرده است. چرا این عدد است؟ این احتمال وجود دارد که کسب‌وکار قبلاً مانع 8 دقیقه‌ای را شکسته باشد و برای رسیدن به نقطه عطف دیگری نیازی به انجام کاری بیشتر نداشته باشد.

از آنجایی که شارژر گواهینامه را دریافت کرده است، ممکن است واقعاً به بازار عرضه شود. کاملاً نامشخص است که آیا شیائومی این شارژر را در یک تلفن هوشمند قرار دهد یا خیر. با این نوع سرعت شارژ، می توان انرژی کافی را در مدت زمان کوتاهی در گوشی های هوشمند وارد کرد تا چندین ساعت دوام بیاورد.

8 یا 7 دقیقه ای که ما در مورد آن صحبت می کنیم برای باتری های 4000 میلی آمپر ساعتی است، بنابراین اگر اندازه باتری بزرگتر باشد، این بازه های زمانی ممکن است تغییر کند. استفاده از باتری های کوچکتر با این نوع سرعت شارژ عاقلانه تر است. از آنجایی که چند دقیقه چند ساعت طول می کشد.

این سرعت شارژ جدید می تواند در برنامه های شیائومی برای گوشی های هوشمند آینده باشد. به نظر می رسد شیائومی 13 یا شیائومی 13 اولترا نزدیک ترین دستگاه رده بالا باشد. و پتانسیل ثبت رکورد سرعت شارژ را دارد.

 

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آشکار شدن گوشی Xiaomi 13 Lite در گیگ بنچ

نظرات در مورد : شارژ سریع 210 واتی شیائومی رکورد جدیدی ثبت کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *