اولین نمایشگر گیمینگ 34 اینچی MiniLED فیلیپس EVNIA معرفی شد

اولین نمایشگر گیمینگ 34 اینچی MiniLED فیلیپس EVNIA معرفی شد

فیلیپس EVNIA امروز رسما اولین مانیتور گیمینگ خود را با شماره مدل 34M2C7600MV معرفی کرد. این مانیتور هوشمند دارای یک صفحه نمایش خمیده 34 اینچی است که از فناوری MiniLED با کنترل نور 1152 منطقه ای استفاده می کند. این شرکت اخیرا پروژکتور Screenio U5 4K و Hue Festavia Smart String Lights را راه اندازی کرده است.

صفحه نمایش خمیده 34 اینچی مانیتور گیمینگ Philips EVNIA از پنل VA با وضوح 3440×1440 پیکسل ساخته شده و از نرخ تازه سازی بالای 165 هرتز پشتیبانی می کند. در عین حال، از نور پس زمینه مینی LED، با 4608 مهره لامپ، 1152 پارتیشن نور پس زمینه استفاده می کند. همچنین دارای حداکثر روشنایی تا 1400 نیت، پوشش رنگی 97٪ DCI-P3 است و دارای گواهی DisplayHDR 1400 است.

از نظر صدا، مانیتور مجهز به دو بلندگوی استریو 5 واتی با پشتیبانی از جلوه های صوتی DTS است. این مانیتور به یک نور محیطی فراگیر در پشت با استفاده از فناوری نوآورانه نور محیطی Ambiglow مجهز شده است. نور به طور همزمان با ریتم موسیقی و رنگ تصویر نمایش داده شده تغییر می کند.

اولین نمایشگر گیمینگ 34 اینچی MiniLED فیلیپس EVNIA معرفی شد

علاوه بر این، این مانیتور از عملکرد هوشمند تقسیم صفحه پشتیبانی می کند که می تواند اتصال و نمایش سیگنال های دو کاناله را به طور همزمان درک کند. صفحه نمایش بدون تأثیر بر یکدیگر به دو قسمت تقسیم می شود. حالت KVM نیز وجود دارد که به کاربران اجازه می دهد تا به سرعت کنترل دو دستگاه مانند صفحه کلید و ماوس را تغییر دهند. از نظر رابط، دستگاه دارای پورت های USB 3.2، DP1.4 و HDMI 2.1 است. همچنین یک پورت USB-C وجود دارد که از شارژ معکوس 90 واتی پشتیبانی می کند.

در حال حاضر قیمت رسمی و زمان عرضه مانیتور جدید اعلام نشده است اما انتظار می رود به زودی به فروش برسد. برای کسب جزئیات بیشتر بهتر بوده به وب سایت شرکت فیلیپس مراجعه کنید و اطلاعات دقیقی بدست آورید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نمایشگر 49 اینچی جدید فیلیپس معرفی شد

نظرات در مورد : اولین نمایشگر گیمینگ 34 اینچی MiniLED فیلیپس EVNIA معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *