انتشار تصاویر زنده Xiaomi 12 Lite 5G

انتشار تصاویر زنده Xiaomi 12 Lite 5G

در پایان سال 2021، شیائومی پرچمداران سری 12 خود را در چین معرفی کرد. خانواده این سری شامل مدل های 12، 12 پرو و ​​12 ایکس می شد. همچنین شایعه شده است که این برند روی شیائومی 12 لایت 5G کار می کند که اخیراً مشخصات کلیدی آن فاش شده است.

در حال حاضر، Abhishek Yadav، از افشاگران صنعت به نقل منابع Weibo تصاویر زنده ادعا شده از Xiaomi 12 Lite 5G را فاش کرده است. با نگاهی به این تصاویر، به نظر رسیده گوشی هوشمند دارای یک دوربین اصلی بزرگ و دو دوربین کوچکتر به همراه یک فلاش LED در جزیره دوربین مستطیلی شکل خواهد بود. این دستگاه همچنین دارای رزولوشن 108 مگاپیکسلی در ماژول دوربین بوده که می تواند به این معنی باشد دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی است. این تلفن هوشمند دارای لبه های صاف بوده و به نظر می رسد مانند سایر گوشی های هوشمند سری 12 شیائومی کمی ضخامت دارد.

در قسمت جلو، صفحه‌نمایش تخت با حاشیه‌های حتی باریک در اطراف وجود دارد. صفحه نمایش همچنین حفره ای بوده و ناچ نیست. بر اساس مشخصاتی که اخیراً فاش شده، شیائومی 12 لایت 5G دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی Full HD + AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز خواهد بود. این دستگاه همچنین دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر در زمینه امنیتی است. در بخش سخت افزاری، این دستگاه از تراشه اسنپدراگون 778G با حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی قدرت می گیرد. همانطور که توسط گواهی FCC فاش شده، دستگاه احتمالاً در سه پیکربندی 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی، 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم+ 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

در بخش دوربین شیائومی 12 لایت 5G با حسگر اصلی 64 مگاپیکسلی و پشتیبانی از OIS، دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی از راه می رسد. دوربین 16 مگاپیکسلی هم در بخش سلفی تدارک دیده شد. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به پشتیبانی از صدای Hi-Res، وای فای دو باند، پشتیبانی از 7 باند 5G، بلوتوث و NFC اشاره کرد.

در اخباری مرتبط  شیائومی در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی هوشمند جدیدی است که مختص عکاسی است: Xiaomi 12 Ultra. ما کمی بیشتر در مورد سنسور اصلی آن می‌دانیم که وعده کم نظیر بودن آن را می دهد.

بیشتر بخوانید  جدیدترین آپدیت HyperOS برای شیائومی 14 اولترا منتشر شد

پس از رونمایی شیائومی 12، 12 ایکس و 12 پرو در چند هفته پیش، شیائومی به زودی قدرتمندترین گوشی هوشمند سال 2022 خود را معرفی خواهد کرد: شیائومی 12 اولترا. مانند سال‌های گذشته، شرط بندی گوشی های هوشمند روی دوربین خواهد بود. همانطور که توسط برخی اطلاعات فاش شده تأیید می شود، شیائومی امسال با لایکا برای بخش دوربین دستگاه همکاری خواهد کرد و به ویژه از فیلترها و فناوری این شرکت بهره خواهد برد.

با این حال، می دانیم که Xiaomi 12 Ultra عمدتاً به دلیل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی جدید سونی جالب خواهد بود. Digital Chat Station قبلاً فاش کرده بود که یک سنسور بزرگ نسل بعدی به کار گرفته می شود، اما اکنون جزئیات بیشتری در مورد آن ارائه کرده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصاویر زنده Xiaomi 12 Lite 5G

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *