شباهت حاشیه های شیائومی 13 به گلکسی اس 23

شباهت حاشیه های شیائومی 13 به گلکسی اس 23

شرکت شیائومی قصد دارد سری شیائومی 13 را اواخر سال جاری معرفی کند. خانواده پرچمداری که دو مدل پرو و استاندارد دارد و هر دو گزینه از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام قدرت می گیرند.

اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می دهد شیائومی در نسل بعدی گوشی های رده بالا خود از نمایشگری بهره می گیرد که همچون سری گلکسی اس 23 حاشیه یکسانی در کل جهات پنل نمایشگر قابل مشاهده است.

اطلاعات بیشتری موجود نیست و باید منتظر ماند تا برند چینی از این محصول خود رونمایی به عمل آورد. در اخباری مرتبط چند روز قبل شیائومی نسل جدیدی از گوشی های هوشمند پرچمدار را عرضه کرد که به عنوان سری 12اس شناخته می شوند. آنها به یک شارژر 120 واتی مجهز هستند، اما همانطور که مشخص است، این شرکت در حال آماده سازی یک راه حل حتی قدرتمندتر بوده و رگولاتور چینی 3C قبلا به گوشی با فناوری شارژ سریع 200 واتی تاییدیه داد.

اگر واحد شارژ فعلی به شما امکان می دهد باتری شیائومی 12S را در کمتر از 10 دقیقه پر کنید، آنگاه واحد 200 واتی این کار را حتی سریعتر انجام می دهد. هنوز مشخص نیست که کدام یک از مدل ها چنین شارژی دریافت خواهند کرد، اما منبع معتقد است که می تواند Xiaomi 13 یا Xiaomi MIX 5 باشد.

در عین حال، خاطرنشان می شود که نباید از تخریب سریع باتری هراس داشته باشید، زیرا این شرکت شارژر را برای افزایش کارایی آن بهینه می کند. توجه داشته باشید که مدل Xiaomi 12S Ultra دارای دوربین قدرتمندی است که به پرچمدار اجازه می دهد سر و گردن بالاتر از همه گوشی های هوشمند دیگر قرار گیرد. با این حال، به گفته کارشناس، بدون اشکال نیست.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  Xiaomi 13T Pro ممکن است مدل ریبرند شده Redmi K60 Ultra باشد

نظرات در مورد : شباهت حاشیه های شیائومی 13 به گلکسی اس 23

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *