کمپانی شیائومی با راه اندازی 500 فروشگاه فعال، نام خود را در گینس ثبت کرد

کمپانی شیائومی

شاید اگر 5 یا 6 سال پیش کسی حرفی از کمپانی های چینی می زد، خیلی ها می گفتند که کمپانی های مورد اعتمادی نیستند ولی اکنون گویا شرایط فرق کرده است و در زمینه ی تولید گوشی های هوشمند و همچنین لوازم جانبی دیجیتال، کمپانی های چینی نیز توانسته اند محبوبیت بسیاری را کسب نمایند. یکی از کمپانی های موفق پینی، شایئومی است که اکنون توانسته است نام خود را در کتاب رکوردهای گینس ثبت نماید.

کمپانی شیائومی

این کمپانی نخستین فروشگاه محصولات سری mi خود را در هند، در سال 2017 افتتاح نمود. از آن سال به بعد، محبوبیت این کمپانی چینی در بازارهای کشور هند هیلی بالا رفته است و سبب شده تا سعی داشته باشد که در بازارهای این کشور سرمایه گذاری بیشتری انجام دهد. این برند محبوب به طور همزمان 500 فروشگاه در هند افتتاح نمود. این موضوع نیز سبب شد تا مسئولان کتاب رکوردهای گینس تا این موضوع را بررسی نمایند و در نهایت اعلام نمایند که نام این برند در این کتاب به ثبت رسیده است.

کمپانی شیائومی

پس از بروز این موضوع، شیائومی با انتشار مطلبی در شبکه اجتماعی توییتر اعلام نمود که پروسه ی آن ها برای بازار کشور هند تمام نشده است و تصمیم دارند تا تجربه‌ ی فروشگاه های پرچمدار را برای افراد روستایی هند نیز به ارمغان آورند. در نتیجه شیائومی تصمیم دارد که تا پایان سال 2019 ، حدود 5 هزار فروشگاه در کشور هند ایجاد نماید و به این ترتیب برای حدود 15 هزار نفر در این کشور اشتغال زایی صورت می گیرد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: gsmarena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کمپانی شیائومی با راه اندازی 500 فروشگاه فعال، نام خود را در گینس ثبت کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *