نخستین تصاویر زنده گوشی پیکسل فولد گوگل

اخیراً شاهد یک سری اطلاعات فاش شده‌ در مورد گوشی گوگل Pixel Fold بودیم که قرار است اولین گوشی تاشو این شرکت باشد. اکنون، یک دسته تصاویر فاش شده از این دستگاه به صورت آنلاین، که به ما نگاهی اجمالی از دستگاه آینده می دهد.

تصاویری که توسط افشاگر صنعت Kuba Wojciechowski به بیرون درز کرد، Pixel Fold را در سمت نمایشگر داخلی نشان می‌دهد که برخلاف دیگر گوشی‌های تاشو موجود در بازار، دستگاه کاملا صاف و بدون هیچ حفره‌ای است. با این حال، هنگامی که باز می شود، صفحه نمایش بزرگ دستگاه با حاشیه های قابل توجه در هر طرف دیده شده که در هنگام باز شدن، یک دوربین سلفی را در سمت راست صفحه نمایش تاشو به نمایش می گذارد.

به نظر می رسد تصاویر فاش شده تاحدودی طراحی تصاویر رندر شده اخیر را تایید می کند. اگرچه ممکن است این تصاویر حقیقت نداشته باشد، اما Wojciechowski تایید کرده که این تصاویر واقعا Pixel Fold است، اگرچه این تصاویر بیش از یک ماه قبل منتشر شدند. این نشان می‌دهد که دستگاه موجود در تصاویر ممکن است محصول نهایی باشد که ماه آینده در رویداد Google I/O 2023 عرضه خواهد شد.

با قرار گرفتن Pixel Fold برای مقابله با بهترین گوشی‌های هوشمند تاشو در بازار، تصاویر فاش شده یک پیشرفت هیجان‌انگیز برای علاقه‌مندان به فناوری است که مشتاقانه منتظر رونمایی این دستگاه بوده‌اند. علاوه بر این، افشای اخیر تمام مشخصات مورد انتظار Pixel Fold، از جمله برچسب قیمت اولیه 1799 دلاری را فاش کرده است.

به طور کلی، تصاویر فاش شده از Pixel Fold پیش بینی از محصول آینده گوگل است. در اخباری مرتبط طی اخبارهای قبلی جزئیاتی درباره تاریخ عرضه و قیمت گوگل Pixel Fold منتشر شد. اکنون اطلاعات بیشتری که پیرامون بخش سخت افزاری این دستگاه بوده، منتشر شد.

Pixel Fold، اولین گوشی هوشمند تاشو گوگل، قیمتی بالاتر از 1700 دلار دارد که به خوبی با قیمت 1799 دلاری قبلی نزدیک است. برای جذاب کردن این قیمت، گوگل تصمیم دارد یک پیکسل واچ نیز به مشتریان ارائه دهد.

با توجه به «اسناد و تصاویر داخلی»، گوگل می‌گوید که Pixel Fold «بادوام‌ترین لولا روی یک گوشی تاشو» را دارد. همچنین به عنوان لولای مقاوم در برابر آب به بازار عرضه خواهد شد، اگرچه مشخص نیست که از چه استانداردی پیروی خواهد کرد. صفحه نمایش بیرونی 5.8 اینچ خواهد بود در حالی که صفحه داخلی سایز 7.6 اینچی دارد.

بیشتر بخوانید  انتشار برخی اطلاعات جدید از Pixelbook بعدی گوگل

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نخستین تصاویر زنده گوشی پیکسل فولد گوگل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *