سیستم عامل HarmonyOS 3.0 در 27 جولای معرفی می شود

سیستم عامل HarmonyOS 3.0 در 27 جولای معرفی می شود

شرکت هوآوی در مورد سیستم عامل آینده HarmonyOS 3.0 بزودی جزئیاتی ارائه خواهد کرد. گفته شده در تاریخ 27 جولای این شرکت چینی در رویدادی آنلاین به معرفی نسل جدید سیستم عامل اختصاصی خود می پردازد.

البته تاریخ انتشار مشخص نیست و تنها به زمان رونمایی اشاره شد. لیست تغییرات احتمالی در سیستم جدید شامل بهبودهایی در امنیت اطلاعات است. به عنوان مثال، سیستم پیگیری می کند که کدام برنامه ها به میکروفون، دوربین یا سیستم ناوبری دسترسی دارند. علاوه بر این، HarmonyOS 3.0 حریم خصوصی کلیپ بورد را کنترل می کند. تغییراتی در رابط کاربری نیز وعده داده شده است.

سایر ویژگی ها عبارتند از دسکتاپ به روز شده، ویجت های جدید، گزینه های سفارشی سازی رابط کاربری پیشرفته و بهینه سازی های متعدد. گفته می شود که HarmonyOS 3.0 روان‌تر از نسخه 2.0 اجرا می شود.

پیش از این گزارش شده بود که پرچمدار هواوی میت 50 این سیستم عامل جدید را دریافت خواهد کرد. به گفته منبع، سایر مدل های برتر نیز می توانند به روز رسانی دریافت کنند، اگرچه هنوز لیست رسمی گوشی های هوشمند پشتیبانی شده وجود ندارد.

در اخباری مرتبط علاقمندی هواوی میت ایکس 2 همچنان در میان کاربران رو به رو شد بوده و از سوی دیگر، طبق گزارش ها، این شرکت در حال کار بر روی جانشین آن به نام میت ایکس 3 می باشد تا جنبه‌های کلی طراحی، ساخت و تاریخ ارسال را نهایی کند.

طبق یک گزارش، گوشی هوشمند تاشو هوآوی Mate X3 با نسل قبلی Mate X سازگاری ندارند. میت X3 آینده از نظر طراحی، وزن، ضخامت، دوام و مقاومت در برابر سقوط نسبت به نسل اول بروزرسانی شده است. قابل ذکر بوده که هواوی میت ایکس 3 در ابتدای طراحی خود چندین راه حل را ارائه کرده است و این آخرین خبر قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد. طراحی جدید این دستگاه تاشو بیش از هر زمان دیگری برجسته و جذاب به نظر می رسد.

این غول فناوری چینی احتمالاً تولید هواوی میت ایکس 3 را در نوامبر امسال آغاز خواهد کرد، در حالی که فروش کلی آن در مقایسه با نسل قبلی خود 80 درصد افزایش خواهد یافت. طبق آخرین گزارش های منتشر شده، سری میت 50 پرچمدار آگوست امسال معرفی و در سپتامبر به فروش می رسد. از سوی دیگر، میت X3 قرار است در دسامبر 2023 عرضه شود.

بیشتر بخوانید  پردازنده کایرین پرچمدار هوآوی در راه است

هواوی میت ایکس 2 با دو نمایشگر ارائه می شود که اولین مورد یک صفحه نمایش اصلی تاشو با پنل 8 اینچی با OLED، نرخ نوسازی تا 90 هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی 180 هرتز، وضوح تصویر QHD و همچنین تراکم 413 پیکسل بر اینچ است. صفحه نمایش بیرونی دارای سایز 6.45 اینچی و پنل OLED، نرخ نوسازی تا 90 هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز به همراه وضوح 2700 در 1160 پیکسل و تراکم 456 پیکسل بر اینچ است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سیستم عامل HarmonyOS 3.0 در 27 جولای معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *