انتشار تصویر رندر گوشی Xiaomi 13 Lite

شیائومی خود را آماده می کند تا در رویداد MWC 2023 که قرار است در 27 فوریه آغاز شود، خط تولید شیائومی 13 را به صورت جهانی عرضه کند. ما از قبل می دانیم که شیائومی سه گوشی هوشمند را برای مشتریان جهانی عرضه خواهد کرد، شیائومی 13، شیائومی 13 پرو و شیائومی 13 لایت. در حالی که 13 و 13 پرو همان دستگاه‌هایی هستند که در ماه دسامبر در چین عرضه شدند، شیائومی 13 لایت یک برند جدید برای Xiaomi Civi 2 خواهد بود.

قبل از عرضه، اطلاعاتی در مورد قیمت این دستگاه در اینترنت منتشر شده است. اکنون، یک ویدیو جعبه گشایی از دستگاه منتشر شده است که تأیید می کند 13 Lite واقعاً همان دستگاه Civi 2 خواهد بود.

این ویدیو توسط کارشناس Sudhanshu Ambhore به اشتراک گذاشته شده است و نوع رنگ مشکی دستگاه را نشان می دهد. نشت ها حاکی از آن است که گزینه های رنگ آبی و صورتی نیز در بازار جهانی در دسترس خواهند بود. این ویدیو همچنین تأیید می کند که دستگاه با یک شارژر سریع 67 واتی در جعبه همراه با یک کابل USB Type-C عرضه می شود. کیس استاندارد TPU نیز شامل خواهد شد.

انتظار می رود شیائومی 13 لایت دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی FHD+ 120 هرتز AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز و لبه های خمیده باشد. این صفحه نمایش دارای عمق رنگ 10 بیتی، کاهش نور PWM 1920 هرتز، حداکثر روشنایی 1000 نیت و پشتیبانی از Dolby Vision خواهد بود.

انتشار تصویر رندر گوشی Xiaomi 13 Lite

در زیر کاپوت، دستگاه دارای چیپست اسنپدراگون 7 نسل 1 خواهد بود که اساساً جانشین اسنپدراگون 778G+ مبتنی بر 4 نانومتر است. می‌توانیم انتظار 12 گیگابایت رم LPDDR4X و حداکثر 256 گیگابایت حافظه UFS 2.2 را روی دستگاه داشته باشیم.

دوربین پشتی 13 Lite 5G به سنسور Sony IMX766 به عنوان لنز اصلی مجهز خواهد بود. علاوه بر این، دوربین فوق عریض 20 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی خواهد داشت. این دستگاه همچنین دارای تنظیمات دوربین جلوی دوگانه برای سلفی است که شامل یک دوربین استاندارد 32 مگاپیکسلی عریض و یک دوربین 32 مگاپیکسلی فوق عریض است.

این دستگاه دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می کند. همچنین دارای یک اسکنر اثر انگشت مدرن و درون نمایشگر برای باز کردن سریع و ایمن قفل دستگاه است. اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش حس راحتی و سبکی را اضافه می کند و در عین حال از یک دستگاه ایمن اطمینان می دهد.

بیشتر بخوانید  نسخه جهانی شیائومی 14 گواهی EMVCo را دریافت کرد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر گوشی Xiaomi 13 Lite

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *