هدفون دور گردنی Probuds N31 لاوا معرفی شد

هدفون دور گردنی Probuds N31 لاوا معرفی شد

لاوا به تازگی محصول صوتی جدیدی را برای بازار هند معرفی کرد. یک هدفون دور گردنی به نام  Probuds N31 که دارای قیمتی مناسب و کیفیت ساخت در کنار طراحی قابل قبول است.

N31 جدید با عنوان “Slay the Limits” معرفی شد و لاوا سعی دارد بزودی محصولات صوتی محور بیشتری همچون ایربادز و برخی دیگر در بازار عرضه دارد. علاوه بر این، با Probuds N31 جدید به دنبال معرفی یک دستگاه منحصربفرد در صنعت محصولات صوتی است. Probuds N31 طراحی ارگونومیکی داشته به شکلی که هنگام ورزش از گوش سقوط نخواهد کرد.

N31 جدید وعده عمرباتری 45 ساعته می شود و یک باتری 280 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع شامل آن شد. در سوی دیگر اگر 10 دقیقه شارژ شود 12 ساعت عمر باتری دارد. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه می‌توان به پشتیبانی از ENC (حذف نویز محیطی)، حالت بازی اختصاصی که تأخیر را تا 60 میلی‌ثانیه کاهش می‌دهد، مقاومت در برابر آب IPX6 و بلوتوث 5.3 اشاره کرد.

در اخباری مرتبط LAVA، یک برند هندی تولیدکننده گوشی‌های هوشمند است که در سال 2009 تأسیس شد و به تولید گوشی‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه و با ویژگی‌های قابل توجه می پردازد و برهمین اساس در بازار محبوبیت پیدا کرده است. در سال 2021، سری Lava Z و به دنبال آن Lava Blaze 5G در سال قبل عرضه شدند. انتظار می رود LAVA به زودی گوشی هوشمند مقرون به صرفه دیگری را در هند عرضه کند.

شایعه شده است که گوشی رده پایه آینده Lava Blaze 2 نامیده شده و ممکن است تا ماه آوریل به بازار هند برسد. پیش بینی می شود این دستگاه دارای پردازنده Unisoc T616 باشد و با قیمتی کمتر از 10 هزار روپیه به فروش خواهد رسید.

لیست Geekbench برای Lava Blaze 2 نشان می دهد که به چیپست UNISOC مجهز خواهد شد. این تراشه هشت هسته ای دارای فرکانس پایه 1.82 گیگاهرتزی بوده و فرکانس حداکثری 1.95 گیگاهرتز دارد. بر اساس امتیازات و مشخصات بنچمارک، Lava Blaze 2 با شماره مدل LZX409،  بیش از 359 امتیاز در تست تک هسته ای و 1497 امتیاز در تست چند هسته ای تست Geekbench 5 کسب کرد. این گوشی هوشمند با اندروید 12 و با 6 گیگابایت رم از راه خواهد رسید.

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعاتی از گوشی لاوا Yuva 2 Pro

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید وارد سایت لاوا شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هدفون دور گردنی Probuds N31 لاوا معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *