سری Realme C55 در نزدیکی عرضه

سری Realme C55 در نزدیکی عرضه

در حالی که عرضه جهانی آینده پرچمدار Realme GT 3 ممکن است تمرکز فعلی این برند باشد، به زودی چند گوشی هوشمند ارزان قیمت را نیز عرضه خواهد کرد. اخیراً چندین گوشی سری Realme C در سایت‌های صدور گواهی‌نامه حضور پیدا کرده‌اند. و امروز، یک گزارش جدید نشان داد که OEM چینی در حال آماده شدن برای عرضه به زودی Realme C55 و Realme C33 2023 در هند است.

طبق گزارش Appauls، Realme به زودی دو گوشی هوشمند اقتصادی جدید را در بازار هند معرفی خواهد کرد. یکی Realme C55 که مدت ها شایعه شده بود و دیگری Realme C33 2023 خواهد بود. انتظار می رود دومی نسخه به روز شده Realme C33 2022 باشد. با قضاوت بر اساس نام، C55 احتمالاً در بین این دو دستگاه برتر خواهد بود.

این گزارش ادعا می‌کند که Realme C33 2023 در رنگ‌های آبی آبی، دریای شب و طلایی شنی و پیکربندی‌های فضای ذخیره‌سازی 4 گیگابایت + 64 گیگابایت و 4 گیگابایت + 128 گیگابایت ارائه می‌شود. در حالی که Realme C55 ممکن است در رنگ‌های Rainforest، Rainy Night و Sunshower در دسترس باشد. اگر این نام ها خیلی فانتزی به نظر می رسند، شما تنها نیستید. ما انتظار داریم که این رنگ ها سبز، مشکی و نارنجی باشند. این گوشی می‌تواند در مدل‌های ۴ گیگابایتی + ۶۴ گیگابایتی، ۴ گیگابایتی + ۱۲۸ گیگابایتی و ۸ گیگابایتی + ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شود.

در حال حاضر، ما اطلاعات زیادی در مورد مشخصات این دو گوشی نداریم. برای یادآوری، Realme C33 در سپتامبر 2022 در هند با یک پنل 6.6 اینچی LCD  که نرخ تازه‌سازی 60 هرتز و حداکثر روشنایی 400 نیت را ارائه می‌دهد، عرضه شد. این گوشی که از پردازنده Unisoc T612 پشتیبانی می‌کند، از Realme UI S Edition مبتنی بر اندروید 12 خارج از جعبه استفاده می‌کند.

در بخش عکاسی، این دستگاه دارای یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی در عقب است، در حالی که در جلو دارای یک دوربین 5 مگاپیکسلی است. این گوشی از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 10 واتی از طریق پورت Micro USB پشتیبانی می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  افشا مشخصات گوشی Realme 10

نظرات در مورد : سری Realme C55 در نزدیکی عرضه

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *