گوشی شیائومی 12T Pro با چیپ Snapdragon 8+ Gen 1 در راه است

گوشی شیائومی 12T Pro با چیپ Snapdragon 8+ Gen 1 در راه است

هفته گذشته، شیائومی گوشی Redmi K50 Ultra را با چیپست Snapdragon 8+ Gen 1 و یک دوربین سه گانه 108 مگاپیکسلی در بازار چین عرضه کرد. گفته می شود این برند قصد دارد دستگاه را با نام Xiaomi 12T Pro در بازارهای جهانی عرضه کند.

در حال حاضر، Abhishek Yadav، افشاگر مطرح، گفته است که این برند امروز Xiaomi 12T Pro را برای بازار جهانی معرفی خواهد کرد. انتظار می رود این دستگاه با مشخصاتی مشابه Redmi K50 Ultra عرضه شود، با این حال، پیش بینی شده که سنسور دوربین 108 مگاپیکسلی اولیه دستگاه با سنسور 200 مگاپیکسلی جایگزین شود. به غیر از این، گزارش اخیر نشان می دهد که شیائومی 12T پرو دارای برچسب قیمتی 849 یورو در مناطق اروپایی خواهد بود در حالی که قیمت مدل ساده Xiaomi 12T از 649 یورو آغاز خواهد شد.

شیائومی 12 تی پرو به صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED FHD+ 144 هرتز و اسکنر اثر انگشت زیر صفحه مجهز خواهد شد. در بخش پردازشی این دستگاه دارای تراشه اسنپدراگون 8+ نسل 1 همراه با رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 خواهد بود. از نظر نرم‌افزاری، دستگاه دارای رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 است. انتظار داریم دستگاه دارای باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی باشد.

در بخش دوربین، انتظار داریم که دستگاه دارای سیستم دوربین سه‌گانه متشکل از سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی ISOCELL HM6 سامسونگ (با OIS، EIS)، یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی باشد. همچنین این احتمال وجود دارد که سنسور اصلی دستگاه یک حسگر 200 مگاپیکسلی سامسونگ HP1 باشد که چند روز پیش روی Moto X30 Pro هم مورد استفاده قرار گرفت.

در اخباری مرتبط شیائومی پیشتر  رویدادی برگزار کرده و در آن چندین محصول از جمله گوشی تاشو میکس فولد 2 را معرفی کرد. در این بین شاهد معرفی هدفون Buds 4 Pro هم بودیم، یک هدفون یا ایربادز پریمیومی که کیفیت صدا بالایی دارد.

شیائومی Buds 4 Pro از طراحی کپسول فضایی استفاده می کند که نسبت به نسل قبلی گردتر است. دسته هدفون بسیار روشن بوده و در دو رنگ طلایی و مشکی به فروش می‌رسد که رنگ طلایی حسی ظریفی دارد. هدفون با جذب مغناطیسی روی کیس شارژ ثابت می شوند، بنابراین نیازی به نگرانی در مورد افتادن تصادفی نیست. در عین حال، پس از باز کردن درب، هدفون به طور کلی در معرض دید قرار می گیرد که گرفتن آن آسان است.

بیشتر بخوانید  اسکوتر شیائومی Electric Scooter 4 Lite معرفی شد

شاید برجسته ترین ویژگی Buds 4 Pro پشتیبانی از کاهش نویز پویا تطبیقی ​​با عمق کاهش نویز 48 دسی بل و عرض کاهش نویز تا 4000 هرتز باشد. همچنین از 3 سطح تنظیم خودکار تطبیقی ​​پشتیبانی می کند که می تواند به طور خودکار محیط را شناسایی کند و به طور هوشمند عمق کاهش نویز را تنظیم کند و همچنین مناسب ترین حالت کاهش نویز را برای اطمینان از راحتی انتخاب کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی شیائومی 12T Pro با چیپ Snapdragon 8+ Gen 1 در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *