میت 20 لایت هوآوی با بریدگی بالای صفحه نمایش ارائه خواهد شد

میت 20 لایت

میت 20 لایت هوآوی | اگر به خاطر داشته باشیدف کمپانی اپل در زمان رونمایی از پرچمداران 2017 خود یک نوع طراحی جدید را در آیفون 10 رونمایی کرد که بسیاری از کمپانی ها تصمیم گرفتند به تقلید از اپل در طراحی پرچمداران خود از این زبان طراحی استفاده نمایند. البته بازخورد این طراحی در کاربران بسیار متفاوت بوده است و تاکنون نیز برخی با آن موافق بوده اما برخی رضایتی از این نوع طراحی ندارند.

هوآوی میت 20 لایت

کمپانی چینی هواوی قبلا با عرضه گوشی‌‌ های هوشمندی نظیر هواوی نوا 3i نشان داده بود که با استفاده از بریدگی بالای صفحه نمایش های گوشی های هوشمند، مسئله ای ندارد. گویا چینی‌ ها تصمیم دارند تا بریدگی بالای صفحه نمایش در محصولات‌شان را به سری میت 20 نیز تعمیم دهند؛ زیرا اخیرا تصاویری منصوب به هوآوی میت 20 لایت انتشار یافته است و از حضور بریدگی در بالای صفحه نمایش آن حکایت دارد.

با اینکه قرار است هوآوی میت 20 لایت مقرون به صرفه ترین گوشی هوشمند سری میت 20 کمپانی هواوی باشد ولی قطعا قیمت آن بیشتر از نوا 3i خواهد بود.بر اساس شایعات منتشر شده قیمت میت 20 لایت، از 400 یورو آغاز خواهد شد. کمپانی هواوی تصمیم دارد که در هواوی میت 20 لایت از یک صفحه نمایش 6.3 اینچی از نوع LCD با حداقل رزولوشن 2340 در 1080 پیکسلی استفاده نماید.

از نظر سخت‌ افزاری نیز قرار است به یک پردازنده‌ ی هشت‌ هسته‌ ای کایرین 710 با فرکانس 2.2 گیگاهرتزی تجهیز گردد. به نظر می رسد که میت 20 لایت به 6 گیگابایت حافظه ی رم به همراه 64 گیگابایت حافظه‌ ی داخلی مجهز شود. همانطور که انتظار داشتیم، هوآوی میت 20 لایت از چهار لنز دوربین بهره مند می باشد؛ دو لنز دوربین در پنل جلویی و دو لنز دوربین به عنوان دوربین اصلی؛ دوربین‌ های اصلی میت 20 لایت، دوربین‌ هایی 20 و 2 مگاپیکسلی می باشند و دوربین‌ های سلفی از سنسورهای 24 و 2 مگاپیکسلی استفاده می کنند. همچنین قرار است این فبلت با سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو عرضه گردد و از یک باتری 3650 میلی‌ آمپر ساعتی بهره می برد.

هوآوی میت 20 لایت به‌عنوان یک میان‌رده‌ ی قدرتمند، از جلو و پشت با شیشه پوشانده شده و دارای قابی فلزی از کناره ها می باشد. این گوشی هوشمند در دو رنگ مشکی و طلایی، با قیمت 400 یورو از اواخر آگوست 2018 به بازار عرضه هواهد شد.

بیشتر بخوانید  HarmonyOS شبیه هیچ سیستم عامل دیگری نیست

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : میت 20 لایت هوآوی با بریدگی بالای صفحه نمایش ارائه خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *