سری گلکسی واچ 5 ممکن است با 3 مدل معرفی شود

سری گلکسی واچ 5 ممکن است با 3 مدل معرفی شود

شایعه جدیدی در وب منتشر شده است که نشان می دهد سامسونگ در حال کار بر روی نسخه سوم از سری گلکسی واچ 5 آینده است. به گفته منابع SamMobile، این شرکت کره ای می تواند یک مدل “Pro” را در سری بعدی گلکسی واچ خود ارائه دهد. ارائه مدل سوم از سری گلکسی واچ 5 احتمالا ویژگی های بزرگی دارد زیرا تاکنون سامسونگ تنها دو مدل همیشه ارائه می داد و حال افزوده شدن نسخه سوم می تواند هیجان انگیز باشد.

اطلاعات زیادی در مورد گلکسی واچ 5 پرو شایعه شده به غیر از شماره مدل SM-R925 و اینکه باتری 572 میلی آمپر ساعتی دارد، در دست نیست. ظرفیت باتری در یک وب‌سایت تأییدیه کره‌ای ظاهر شده، اما هیچ مدرک دقیقی وجود ندارد که نشان دهد این باتری گلکسی واچ 5 پرو است یا خیر.

با این حال، اگر شایعات در مورد باتری درست باشد و سامسونگ واقعاً آن را در نسخه پرو تعبیه کند، این موجب می‌شود که گلکسی واچ 5 پرو به دستگاهی با بزرگترین باتری در سری ساعت های این شرکت تبدیل شود. به خاطر داشته باشید که طبق منابع SamMobile، مشخص نیست که سامسونگ نسخه Pro سری گلکسی واچ 5 خود را عرضه کند، بنابراین نباید امید را از دست داد.

در هر صورت، هر دو گلکسی واچ 5 و واچ 5 کلاسیک با باتری بزرگتری نسبت به نسل های قبلی خود، گلکسی واچ 4 و واچ 4 کلاسیک عرضه خواهند شد. همانطور که قبلاً گزارش داده بودیم، گلکسی واچ 5 احتمالاً با باتری 276 میلی آمپر ساعتی و گلکسی واچ 5 کلاسیک دارای باتری 397 میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

بنابراین، اگر از عمر باتری گلکسی واچ 4 خود راضی نیستید، انتظار داریم با سری گلکسی واچ 5 مشکل عمر باتری برطرف شود. در اخباری مرتبط با انتشار آپدیت جدید هر دو نسخه اگزینوس و اسنپدراگون Galaxy S20 FE در دو شبکه 4جی و 5جی دارای بروزرسان جدید هستند. ناگفته نماند که Galaxy A71 5G هم این آپدیت جدید را بدست آورده است. نکته جالب اینجاست که قبلا سامسونگ در ابتدا One UI 4.0 را برای محصولات ارائه می کرد که در مدتی بعد یک بروزرسانی کوچک‎تر، نسخه 4.1 را به صورت OTA دردسترس قرار می داد.

با انتشار One UI 4.1 اکنون Galaxy A71 5G نیز دیگر گوشی دریافت کرده این آپدیت جدید است که ویژگی های تازه را در اختیار مخاطبان قرار می دهد. آپدیت به همراه پچ امنیتی ماه مارس 2022 برای کاربران امارات و کره جنوبی منتشر شد و به زودی سایر کاربران را دربرخواهد گرفت.

بیشتر بخوانید  دوربین گلکسی اس 9 سامسونگ

اسمارتفون دیگر دریافت کننده Galaxy A52s 5G میان رده است که آپدیت One UI 4.1 آن تنها شامل کاربران اروپایی و کره ای شده است. البته بزودی سایر افراد هم از آن بهره خواهند برد. در اخباری مرتبط پیشتر شرکت سامسونگ از لپ تاپ Galaxy Chromebook 2 360 خود رونمایی کرد. نوت بوکی که به شبکه LTE متصل شده و کم وزن و کارآمد است. این نوت بوک از نمایشگر منعطفی برخوردار است که افراد می توانند در قالب تبلت نیز از آن استفاده کنند.

سامسونگ با هدف دانشجویان و دانش آموزان چنین مدلی را معرفی کرد، بنابراین با یک گزینه خوش قیمت و کاربردی رو به رو هستیم. لپ تاپ Galaxy Chromebook 2 360 در همکاری با انجمن آموزش و فناوری آموزشی بریتانیا یا همان BETT معرفی شده و از 15 آوریل راهی بازار می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سری گلکسی واچ 5 ممکن است با 3 مدل معرفی شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *