گلکسی جی 2 (galaxy J2) سامسونگ معرفی شد؛ یک گوشی پایین رده ولی قدرتمند

گلکسی جی 2

گوشی پایین رده ی کمپانی سامسونگ با عنوان گلکسی جی 2 (2017) معرفی شد و برخی از ویژگی های مشابه نسل قبلی 2016 می باشد. این گوشی هوشمند دارای یک تراشه ی 4 هسته ای با فرکانس پردازشی 1.3 گیگاهرتزی می باشد و دارای یک حافظه ی رم 1 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 8 گیگابایتی می باشد. دوربین سلفی این گوشی دارای یک سنسور 2 مگاپیکسلی و دوربین اصلی آن دارای یک سنسور 8 مگاپیکسلی می باشد.

گوشی پایین رده ی گلکسی جی 2 جدید کمپانی سامسونگ دارای یک باتری 2000 میلی آمپری برای تامین انرژی سیستم این گوشی می باشد و از سایر قابلیت های آن اگر بخواهیم چیزی بگوییم، دارای قابلیت نرم افزاری Ultra Data Saving Mode می باشد که می تواند میزان مصرف باتری این گوشی را به شدت پایین بیاورد و در شرایط سخت از آن استفاده به عمل آید. این گوشی پایین رده دارای برچسب قیمت 113 دلاری بوده که در ابتدا فقط در کشور هند عرضه خواهد شد.

بسیاری از طرفداران کمپانی سامسونگ به دلیل اینکه توانایی خرید گوشی های بالا رده ی این کمپانی را ندارند، از گوشی های پایین رده ی این کمپانی استفاده می کنند و این موضوع باعث شده است که سامسونگ هم اکنون نیز به تولید گوشی های پایین رده ی خود ادامه دهد تا بتواند تمامی مشتریانش را راضی نگاه دارد.

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  برخی گوشی های سامسونگ ویژگی Ultra HDR اندروید 14 دریافت می کنند

نظرات در مورد : گلکسی جی 2 (galaxy J2) سامسونگ معرفی شد؛ یک گوشی پایین رده ولی قدرتمند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *