سری آنر 90 و کسب تاییدیه 3C

سری آنر 90 و کسب تاییدیه 3C

Honor در حال آماده شدن برای عرضه سری جدید آنر 90 خود است و اخبار اخیر برخی از تحولات هیجان انگیز را در مورد گوشی های هوشمند آینده نشان می‌دهد. طبق گواهی3C چین، Honor 90 (REA-AN00) و Honor 90 Pro (REP-AN00) دارای قابلیت شارژ قدرتمند تا 100 وات خواهند بود. این بدان معناست که کاربران می توانند انتظار داشته باشند سرعت شارژ فوق العاده سریع دستگاه هایشان را بهبود بخشد. این دستگاه ها همچنین چند هفته پیش گواهی MIIT را دریافت کردند.

DigitalChatStation از منابع مطرح صنعت، همچنین اطلاعاتی در مورد Honor 90 Pro فاش کرد و نشان داد که از پروتکل جدید توربوشارژ 20V 4.5A (90) پشتیبانی می کند. این ویژگی به کاربران این امکان را می دهد که باتری گوشی خود را با سرعت بسیار سریع شارژ کنند.

گواهی 3C نشان می دهد که Honor 90 Pro با یک شارژر مدل HN-200500C05/C06 و حداکثر توان خروجی 100 وات ارائه می شود، در حالی که Honor 90 به یک شارژر پشتیبانی شده HN-110600C00/C01/C02 مجهز می شود که می تواند تا 66 وات هر دو دستگاه دارای قابلیت شارژ معکوس را به گزینه برجسته تبدیل سازد.

علاوه بر قابلیت شارژ، آنر گوشی های هوشمند آینده را به برخی از مشخصات چشمگیر مجهز کرده است. انتظار می رود هر دو گوشی آنر 90 و 90 پرو با صفحه نمایشی با وضوح بالای 1.5K+ عرضه شوند. این دستگاه ها از جدیدترین چیپست 5G کوالکام Snapdragon 8 Gen 2 استفاده می کنند که عملکرد عالی را تضمین می کند.

اما شاید هیجان انگیزترین پیشرفت، دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی آنر 90 پرو باشد که حسگر سامسونگ HP3 ISOCELL را در خود دارد. این یک ارتقاء قابل توجه نسبت به دوربین 160 مگاپیکسلی استفاده شده در مدل قبلی است و بدون شک قابلیت های عکاسی استثنایی را در اختیار کاربران قرار می دهد. با این حال، باید دید که این شرکت چگونه از این فناوری چشمگیر دوربین استفاده خواهد کرد.

در حالی که آنر هنوز تاریخ عرضه سری 90 را تایید نکرده است، اما افشای اطلاعات قبلی نشان می دهد که ممکن است اواخر این ماه یا اوایل ماه آینده رونمایی شود. در دیگر خبرها آنر با عرضه دو گوشی هوشمند تا کنون حضور خود را در رده تاشوها تثبیت کرده است. آخرین محصول اضافه شده به خط تولید این برند Magic Vs است که چندین ویژگی قابل توجه مانند لولای بدون دنده، ساخت بادوام و پردازنده قدرتمند از راه رسید. علاوه بر این، Honor به طور فعال در حال توسعه جانشین این دستگاه، معروف به Magic V2 است. اخیراً یک افشاگر شناخته شده جزئیات جالبی را در مورد نمایشگر گوشی هوشمند تاشوی آینده به اشتراک گذاشته است.

بیشتر بخوانید  گوشی Honor 90 Pro با دوربین 200 مگاپیکسلی همراست

منبع

4.6/5 - (11 امتیاز)

نظرات در مورد : سری آنر 90 و کسب تاییدیه 3C

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *