توقف تولید سرفیس های مایکروسافت فقط یک شایعه است

توقف تولید سرفیس

توقف تولید سرفیس : مدتی قبل یکی از مدیران کمپانی مایکروسافت بیان کرده بود تولید محصولات سخت افزاری از جمله ویندوز 10 دیگر در مرکز توجه مدیران برای تولید نمی باشد. هر چند با توجه به استقبال کم از این محصولات این اتفاق قابل پیش بینی بود.

همین امر باعث ایجاد شایع ها و اخباری درباره تعطیل کردن خط تولید این محصولات شد. اما رئسای شرکت مایکروسافت در مصاحبه ای این اخبار را شایعه ای بیش ندانسته و آن ها را خبری برای بازار گرمی شبکه های مجازی دانستند. چندی پیش کلیه شبکه های مجازی اعلام کردند شرکت مایکروسافت قصد دارد در سال 2019 تولید محصولات سخت افزاری سری سرفیس را , به دلیل این که سودی برای  شرکت ندارد , متوقف کند.

رئیس بخش تولیدات سرفیس , مانوس پانای ,  با رد همه شایعات بیان کرد مایکروسافت هیچ گونه تصمیمی درباره تعطیل کردن تولیدات محصولات سخت افزاری سرفیس ندارد و در مصاحبه خود با وب سایت Business Insider یا صراحت اعلام کرد مایکروسافت به هیچ عنوان قصد عقب نشینی و خروج از این تجارت را ندارد. پانای پیش‌بینی‌ و اخبار. شبکه های مجازی را “شایعه بی‌ اساس هفته” دانست.

وی ادامه داد تغییرات اعمال شده در سری سرفیس ها تغییراتی در آن ها ایجاد کرده و سبب به روز رسانی این محصولات در بازار شده است. پانای از برنامه های بلند مدت این بخش از تولیدات خبر داد و امیدوار است با رفع چند مشکل دوباره مورد توجه طرفداران مایکروسافت قرار بگیرد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  6 روش برای داشتن فضای بیشتر در گوشی هوشمند

نظرات در مورد : توقف تولید سرفیس های مایکروسافت فقط یک شایعه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *